Επιστολή του σωματείου εργαζομένων προς το Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου
Τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης επιβατικού κοινού για τα δρομολόγια πλοίων
Κοινωνία
16/01/2018 | 17:53

Με αφορμή δυσλειτουργία που έχει υποπέσει στην αντίληψη μας, αναφορικά με την διαδικασία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού για τα δρομολόγια των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων από τους λιμένες της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, απευθυνόμαστε σε εσάς προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα.

Πιο συγκεκριμένα, πριν 6-7 χρόνια, με δαπάνη του Δ.Λ.Τ. Κεφ/νιας & Ιθάκης είχε εγκατασταθεί, με σημαντικό κόστος, σύγχρονο αυτόματο σύστημα ενημέρωσης του κοινού για τα δρομολόγια μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του Λιμεναρχείου, με χρήση τερματικού που είναι εγκατεστημένο εκεί προκειμένου να γίνεται η καταχώρηση των δρομολογίων. Πριν 4 χρόνια περίπου, πιθανόν από αμέλεια των προκατόχων σας, δεν έγινε η απαιτούμενη ανανέωση της συνδρομής στην εταιρεία υποστήριξης του συστήματος με συνέπεια αυτό να πάψει να λειτουργεί.

Αποτέλεσμα είναι το επιβατηγό κοινό που καλεί το Λιμεναρχείο προκειμένου να ενημερωθεί για τα δρομολόγια των πλοίων πολλές φορές να μην δύναται να εξυπηρετηθεί γρήγορα ενώ από την άλλη ο τηλεφωνητής υπηρεσίας απασχολείται συνεχώς με την παροχή πληροφοριών και υπάρχει ο κίνδυνος να μην μπορέσει να ανταποκριθεί άμεσα σε ένα επείγον περιστατικό.

Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του Δ.Λ.Τ. Κεφ/νιας & Ιθάκης, αλλά και του δικού σας έργου για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, παρακαλούμε για την παρέμβαση σας προκειμένου να γίνει η απαιτούμενη ανανέωση συνδρομής υποστήριξης του συστήματος ώστε αυτό να επαναλειτουργήσει σύντομα.

Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΤΑΜΑΤΕΛΑΤΟΣ ΣΠ. ΑΓΓΟΥΡΙΑΣ ΓΕΡ .

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ