Αίσθηση προκάλεσε η πρόσφατη ανακοίνωση της ΟΛΜΕ σχετικά με το θέμα της παράνομης μετανάστευσης, με (ακραίες) θέσεις όπως: «Ανοίξτε τα σύνορα στους πρόσφυγες των εξεγέρσεων της βορείου Αφρικής, άσυλο στους πρόσφυγες, ΌΧΙ στη FRONTEX και στα στρατόπεδα μεταναστών.
Άς παραβλέψουμε ότι το θέμα της παραμονής των μεταναστών ή όχι στη χώρα καθώς και του αριθμού των νομιμοποιήσεων είναι θέμα που άπτεται της εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης και όχι της ΟΛΜΕ.
Ας παραβλέψουμε επίσης το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε κατάσταση πτώχευσης, συνενώνει σχολεία και περικόπτει μισθούς για να αποφύγει τη χρεωκοπία.
Κατά συνέπεια δεν έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους παράνομους ή μη, μετανάστες. Με κατανόηση στο ευαίσθητο θέμα των προσφύγων δημιουργούνται τα ακόλουθα ερωτήματα:
Πραγματικά η ΟΛΜΕ έλυσε όλα τα προβλήματα των σχολειών και τώρα θέλει να προχωρήσει στην επίλυση των προβλημάτων και των μεταναστών;
Είναι ευχαριστημένοι οι παιδαγωγοί μας άραγε που τα παιδιά μας δεν ξέρουν ιστορία και που τα σχολεία μας έχουν τόσες ελλείψεις;
Παραβλέπουμε ότι αυτή η παρακμή που ζούμε σήμερα έχει βαθιά τις ρίζες της ,στην κακή ποιότητα παιδείας η οποία παρέχεται στα παιδιά μας όπως νωρίτερα και σ` εμάς τους ίδιους;
Αδικεί κατά τη γνώμη μου την ίδια την ΟΛΜΕ να λειτουργεί ως παραμάγαζο κάποιων πολιτικών σχηματισμών και φυσικά το μεγαλύτερο μέρος των εκπαιδευτικών μας, οι οποίοι μοχθούν να μάθουν γράμματα τη νεολαία μας κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Ας φροντίσει λοιπόν η ΟΛΜΕ μαζί με την τοπική ΕΛΜΕΚΙ να λύσουν πρώτα τα τεράστια προβλήματα των μαθητών και έπειτα ας ασχοληθεί με τα προβλήματα της Ανατολικής Μεσογείου, της Βορείου Αφρικής και γιατί όχι, όλης της οικουμένης..
Είναι τραγικό το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των νέων μας αγνοεί τι συνέβη το 1821 και περιμένουν να το πληροφορηθούν από εκπομπές ιδιωτικών καναλιών.
Επίσης ένα μεγάλο μέρος των μαθητών έχει πρόβλημα στη γραφή και την ανάγνωση..
Αν η ΟΛΜΕ είναι πρόθυμη να συμμετέχει σε “αγώνες”, να διεκδικήσει ανθρώπινες σχολικές μονάδες, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες και συνολικά την αναβάθμιση των υποδομών που σχετίζονται με την παροχή παιδείας.
*Ο Τάσος Βαλλιανάτος είναι Νομικός
τ. αντιπρόεδρος της ΟΝΝΕΔ The sample test questions that were sent proceed here for more info to my e-mail really helped a lot