Μεγαλύτερα τμήματα της Ολυμπίας Οδού δίδονται στην κυκλοφορία, προκειμένου να καμφθούν οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών για τις συνεχείς καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου.
Ήδη ορισμένα από τα μονοδρομημένα τμήματα έχουν ήδη διαπλατυνθεί επιτρέποντας τις προσεκτικές προσπεράσεις κατά μήκος της οδού. Παράλληλα η παραχωρησιούχος προσανατολίζεται να παραδώσει σε χρήση ένα ακόμη τμήμα από την Κόρινθο μέχρι το Ξυλόκαστρο, κάτι που χρονικά προσδιορίζεται στις αρχές του 2016.
Πρόκειται για ένα τμήμα με μήκος περίπου 37χλμ που με τη λειτουργία του θα αποτελέσει ανάσα για τους οδηγούς και θα μειώσει δραστικά τα υπό κατασκευή τμήματα.
Στην περίπτωση που ο στόχος καταστεί εφικτός, τότε η απόσταση από την Αθήνα μέχρι το Ξυλόκαστρο θα γίνεται σε περίπου 1 ώρα ενώ θα μειωθεί και απαιτούμενος χρόνος μέχρι την Πάτρα κατά περίπου 15 λεπτά.
Σήμερα η διέλευση του Πάτρα-Κόρινθος γίνεται σε 120χλμ συνεχόμενων εργοταξίων και απαιτεί προσεκτική οδήγηση διάρκειας σχεδόν 2 ωρών σε κανονικές συνθήκες.
Το τμήμα Κόρινθος-Ξυλόκαστρο θα είναι ένας σύγχρονος κλειστός ανισόπεδος αυτοκινητόδρομος και θα διαθέτει 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά κατεύθυνση.