Σαντορίνη και Μύκονος ανοίγονται στην αγορά της Τουρκίας με την βοήθεια της γνωστής Κεφαλλονίτικης εταιρείας.
Η LIFE THINK «απογείωσε» Μύκονο και Σαντορίνη στη Τουρκία
Πρωτοσέλιδα
17/02/2014 | 12:40

Πασίγνωστες τουριστικές επιχειρήσεις από τα δύο νησιά-ναυαρχίδες του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως Cavo Paradiso, Kivotos Boutique Hotel, Canaves Luxury Hotel, Caldera Collection, Mykonian Mare Boutique & SPA και άλλες, επέλεξαν της LifeThink για την οργάνωση, σχεδιασμό και εκπροσώπησή τους στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού στην Κωνσταντινούπολη.
Η Κεφαλλονίτικη Web Design & Digital Marketing εταιρεία σχεδίασε και υλοποίησε όλο το Digital Communication των επιχειρήσεων με τίτλο  Best of the Best – Mykonos & Santorini  καθώς και το περίπτερο τους.

santorinh
Τις εντυπώσεις έκλεψαν τα εντυπωσιακά graphic designs και τα καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία προώθησης που χρησιμοποιήθηκαν για την σύνδεση των επιχειρήσεων με τους travel agents και άλλων ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων.

Δείγμα της εντυπωσιακής δουλειάς της LifeThink μπορείτε να δείτε εδώ

life_think

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ