Η οπτική γωνία των σπουδαστών απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας τέτοιος οργανισμός ήταν φρέσκια, ανεξάρτητη.
Πρώτος σταθμός των σπουδαστών ήταν η Φιλαρμονική Σχολή Πάλλης στο Ληξούρι
12/04/2011 | 08:57

Την Τετάρτη 30-03-11 πραγματοποιήθηκε η πρώτη από μία σειρά εκπαιδευτικών επισκέψεων σπουδαστών του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας σε πολιτισμικούς φορείς και οργανισμούς της Κεφαλονιάς. Οι επισκέψεις πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του μαθήματος της Πολιτισμικής Διαχείρισης, την ευθύνη διδασκαλίας του οποίου έχει η επιστημονική συνεργάτης του Τμήματος κ. Ι. Φαρακλού, και έχει ως αντικείμενο το σχεδιασμό και προγραμματισμό της πολιτιστικής πολιτικής, την προστασία και τη διαφύλαξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Πρώτος σταθμός των σπουδαστών ήταν η Φιλαρμονική Σχολή Πάλλης στο Ληξούρι, όπου είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο κτίριο της Φιλαρμονικής και να συζητήσουν για πάνω από δύο ώρες με τον Πρόεδρο της, κ. Ιωσήφ Λουκέρη, ο οποίος τους περιέγραψε αρχικά τις διάφορες βασικές λειτουργίες ενός σωματείου σαν τη Φιλαρμονική, το οποίο διατηρεί σχολή μουσικής εκπαίδευσης (φυτώριο) καθώς και μουσικό σώμα (μπάντα), και τα προβλήματα που μπορεί ένα τέτοιο σωματείο να αντιμετωπίσει. Στη συνέχεια απάντησε στις ερωτήσεις τους και άκουσε με ενδιαφέρον τις προτάσεις τους για το σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής της Φιλαρμονικής, πιθανούς τρόπους να επεκτείνει τη βάση των φίλων της, να αξιοποιήσει το κτίριο της κ.α. Από την επίσκεψη αυτή, όπως και από τις επόμενες, θα προκύψουν εργασίες των φοιτητών, οι οποίες θα κοινοποιηθούν στους υπεύθυνους του κάθε ιδρύματος εφόσον το επιθυμούν.

Η οπτική γωνία των σπουδαστών απέναντι στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας τέτοιος οργανισμός ήταν φρέσκια, ανεξάρτητη και γι’ αυτό το λόγο ενδιαφέρουσα και η ανταλλαγή ιδεών ιδιαίτερα γόνιμη και για τις δύο πλευρές. Οι φοιτητές ανέφεραν ότι η επίσκεψη είχε ιδιαίτερη βιωματική αξία γι’ αυτούς (“πραγματικά νοιώσαμε ότι είχαμε αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ της Φιλαρμονικής”) και υποσχέθηκαν ότι θα διατηρήσουν επαφή και θα βοηθήσουν τη Φιλαρμονική στις εκδηλώσεις της. Πέρα όμως από τους χωροχρονικούς περιορισμούς του συγκεκριμένου μαθήματος και του συγκεκριμένου εξαμήνου (πόσες επισκέψεις και πόσες εργασίες μπορεί να χωρέσει ένα εξάμηνο;) αυτό που μας διδάσκει η εμπειρία αυτή είναι ότι οι φοιτητές χρειάζονται την πείρα και την επαφή με την πραγματικότητα και τα ιδρύματα αλλά και οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις χρειάζονται τις νέες ιδέες και την επιστημονική προσέγγιση.