Το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών “Νέα Μέσα
Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ” διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο “Data Analytics in Marketing”.
To σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου και ώρα 18:00.
Ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι οι:
• Πάνος Μπάσιος, Digital, Data & Analytics Director, MSD
Greece, με θέμα: «Storytelling with Data»
• Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια Focus Bari με
θέμα: «Sharing Our Data»
• Παναγιώτης Τσαντίλας CEO Palo.gr [1] με
θέμα: «Social Intelligence with AI»
Την συζήτηση θα συντονίσει η Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος, Βάλια Καϊμάκη,
ενώ θα συμμετάσχουν οι φοιτητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό του
μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών.
Το σεμινάριο θα είναι ανοικτό στο κοινό και θα μεταδοθεί από το κανάλι του Τμήματος στο YouTube στον σύνδεσμο:
https://bit.ly/dataanalyticswebinar.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Περισσότερες πληροφορίες στο dmc.ionio.gr [2].