Ρεπορτάζ Ιωάννα Σταυρίδου
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της Σύμπραξης Τουρισμού για την Κεφαλονιά το απόγευμα της Τρίτης 19 Μαρτίου στο Δημοτικό θέατρο Αργοστολίου ΚΕΦΑΛΟΣ. Επαγγελματίες του τουρισμού και πολίτες έδωσαν το παρών δείχνοντας το ενδιαφέρον και τη στήριξή τους για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στα νησιά μας.
Στο καλωσόρισμα της παρουσίασης, η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Αργοστολίου κα Μαρίνα Βεργωτή, εξέφρασε την χαρά όλων που οι κοινές προσπάθειες των Δήμων Κεφαλονιας και των τοπικών φορέων σε συνεργασία με την Marketing Greece, είναι πλέον σε ένα αξιόλογο στάδιο και αυτο βοηθά την ευώδωση της συνεργασίας με νέους εταίρους. Συνέχισε τον λόγο της, σημειώνοντας πως η σημερινή σύμπραξη προκύπτει από τη συνεργασία που ξεκίνησε το 2020.
Στο πάνελ παρευρέθησαν οι εκπρόσωποι των εταίρων:
Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Αργοστολίου κος Νίκος Κουρκουμέλης
Ο Δήμαρχος Σάμης κος Παναγής Δρακουλόγκωνας
Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece κος Νίκος Διαμαντοπουλος
Ο Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης κος Γεράσιμος Τιμοθεάτος
Από το Επιμελητήριο Κεφαλονιας και Ιθάκης κος Σταύρος Σπαθής
Ο Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης απο την Fraport κος Γιώργος Βήλος
Η Αντιδήμαρχος από το Δήμο Ληξουρίου κα Ελένη Λουκέρη.
Από τον ΕΟΤ και την Aegean δεν κατάφεραν να παρευρεθούν, ωστόσο έστειλαν χαιρετισμό μέσω βίντεο. Επίσης, χαιρετισμό απέστειλε μέσω βίντεο και ο βουλευτής κ. Παναγής Καππάτος.
Ένα ισχυρό συμμαχικό δίκτυο δημιουργείται με την πρωτοβουλία αυτή με στόχο την προώθηση και ανάπτυξη του τουρισμού στην Κεφαλονιά. Σε μια έκδηλη απόδειξη της δέσμευσής τους, οι Δήμοι, η Fraport, η Aegean Airlines, και πολλοί άλλοι εταίροι ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια σύμπραξη που υπόσχεται να φέρει νέα πνοή στον τουριστικό τομέα του νησιού.
Μέσω αυτής της σύμπραξης προγραμματίζονται δράσεις για την προώθηση του προορισμού, την ανάπτυξη του τουριστικού υλικού, και τη βελτίωση των υποδομών, με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος στην Κεφαλονιά και στην Ιθάκη.
Όταν ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας ενώνουν τις δυνάμεις τους, δημιουργούνται ισχυρές συνέργιες, που μπορούν να έχουν μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα για την κοινωνία και την οικονομία.
Στις αδυναμίες των νησιών μας αξίζει να σημειωθεί η τοποθέτηση του κ. Βήλου, ο οποίος αναφερόμενος στην ανατροφοδότηση που έχει από τις αεροπορικές εταιρείες επισήμανε τον μειωμένο αριθμό δωματίων και τη σχέση ποιότητας – τιμής των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Με τη συνεργασία αυτή, η Κεφαλονιά επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα και να προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία σε κάθε επισκέπτη που επιλέγει να την επισκεφθεί.
Το φωτορεπορτάζ για το ekefalonia.gr από την εκδήλωση είναι του Neil Jackson.