Στην σύγχρονη εποχή όλοι έχουν μάθει να χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα marketing για την προώθηση των υπηρεσιών τους στο διαδίκτυο. Πολλοί είναι όμως που δεν έχουν εγκαταλείψει και τον παραδοσιακό τρόπο προώθησης προσπαθώντας επιτύχουν τον κατάλληλο συνδυασμό και των δύο. Παρακάτω θα δούμε πως ένα εορταστικό ημερολόγιο μπορεί να γίνει σύγχρονο εργαλείο marketing. Η χρήση ενός ημερολογίου 2023 και ενός σημειωματάριου για τους πελάτες σας μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική στρατηγική μάρκετινγκ. Όχι μόνο γιατί είναι ένα χρήσιμο δώρο για τους πελάτες σας, αλλά γιατί θα τους θυμίζει την επωνυμία σας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Για να δημιουργήσετε ένα εορταστικό ημερολόγιο και σημειωματάριο, θα πρέπει να ξεκινήσετε επιλέγοντας ένα κατάλληλο σχέδιο και στυλ. Σκεφτείτε ποιους τύπους εορτών θέλετε να συμπεριλάβετε, όπως εθνικές αργίες, θρησκευτικές και ονομαστικές εορτές, εποχιακές εκδηλώσεις ή παγκόσμιες ημέρες εορτών π.χ. “η μέρα της μητέρας”.
Δεύτερο βήμα είναι να σκεφτείτε το μέγεθος και τη διάταξη που θέλετε να έχει το ημερολόγιο 2023. Σκεφτείτε τι είναι πιο λειτουργικό για τους πελάτες σας. Θα προτιμούσαν ένα μικρό ημερολόγιο τσέπης ή ένα μεγαλύτερο ημερολόγιο τοίχου; Χρειάζονται χώρο για να γράψουν σημειώσεις για τα ραντεβού και τις καθημερινές δραστηριότητες τους;
Αφού επιλέξετε το σχέδιο και τη μορφή του ημερολογίου, μπορείτε στη συνέχεια να δείτε πώς θα ενσωματώσετε τα δικά σας κείμενα που θα έχουν σχέση με την επωνυμία σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εξώφυλλο του ημερολογίου και του σημειωματάριου για να σχεδιάσετε το λογότυπο της εταιρείας σας, καθώς και τυχόν βασικά μηνύματα μάρκετινγκ ή προσφορές που θέλετε να προωθήσετε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε μια προωθητική προσφορά ή έναν εκπτωτικό κωδικό στο ημερολόγιο ή στο σημειωματάριο, τον οποίο μπορούν να εξαργυρώσουν οι πελάτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Αυτό θα βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων και θα δώσει κίνητρο στους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα σας ή να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας.
Για να κάνετε το ημερολόγιό σας ακόμα πιο ελκυστικό και διαδραστικό, εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε διαγωνισμούς μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για σημαντικές γιορτές. Ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιράζονται φωτογραφίες από τις γιορτές τους στα social media χρησιμοποιώντας ένα επώνυμο hashtag και επιβραβεύστε τους με εκπτώσεις ή ειδικές προσφορές. Θα μπορούσατε να διανείμετε το ημερολόγιο και το σημειωματάριο στο κατάστημα σας ως δώρο με κάθε αγορά, ή να τα ταχυδρομήσετε στους πελάτες σας ως μέρος μιας γιορτινής προσφοράς.
Εάν επιλέξετε να διανείμετε το ημερολόγιο μέσω αλληλογραφίας, φροντίστε να εξατομικεύσετε το μήνυμα και να συμπεριλάβετε μια χειρόγραφη σημείωση με την επωνυμία σας. Αυτό θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας βαθύτερης σχέση με τους πελάτες σας και θα αυξήσει την πιθανότητα νέων αγορών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Συνολικά, η χρήση ενός ημερολογίου 2023 και ενός σημειωματάριου ως ημερολόγιο εορτών για τους πελάτες σας μπορεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ελκυστική και διαδραστική εμπειρία για τους πελάτες σας που μπορεί να οδηγήσει σε μελλοντικές πωλήσεις και περισσότερη αφοσίωση στην επωνυμία σας.