Ανάρτηση στο facebook
Νέες αιχμές Κατσιγιάννη για την υγεία στην Κεφαλονιά -Ποιον φωτογραφίζει
Πολιτική
10/02/2021 | 23:01

Η Κεφαλονιά είναι ένα νησί με το δικό του στίγμα στον Ελληνικό Τουρισμό. Είναι ένας προορισμός αναγνωρίσιμος που προσπαθεί να γίνεται ανταγωνιστικός ώστε να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την τουριστική αγορά.
Στις 14 Δεκεμβρίου του 2015 η Fraport Greece υπέγραψε τεσσαρακονταετή σύμβαση παραχώρησης με το ΤΑΙΠΕΔ και το Ελληνικό Δημόσιο για 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Ανάμεσα σε αυτό και της Κεφαλονιάς. Υπάρχουν νομίζω άλλα 23 αεροδρόμια στη χώρα που δεν παραχωρήθηκαν ακόμη.

Ένας ιδιωτικός επενδυτικός κολοσσός έδωσε λοιπόν ψήφο εμπιστοσύνης στην Κεφαλονιά και στη δυναμική που το νησί και ο λαός μας διαθέτουν.

Ποια η θέση της Κεφαλονιάς, σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον που η ασφάλεια στη διαμονή είναι προαπαιτούμενο όταν, από όπως προκύπτει από τους αρμόδιους της υγείας τα νοσοκομεία μας είναι σε δεινή θέση;
Προφανώς και υπάρχει η δυνατότητα της αεροδιακομιδής, ωστόσο ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.
Το νοσοκομείο πρέπει να στελεχωθεί, πρέπει να αποκτήσει ΜΕΘ, ή σε κάθε περίπτωση πρέπει να υλοποιηθούν αυτά που το ιατρικό-νοσηλευτικό-διοικητικό προσωπικό ζητάει.
Πρέπει να αποκτήσει αυτό που άλλα νησιά ήδη έχουν.
Αυτή είναι η λύση. Δεν υπάρχει εναλλακτική.

Δηλώσεις, copy-paste, από το διαφήμιση με το Σπύρο Παπαδόπουλο του τύπου «πλένουμε σχολαστικά τα χεράκια μας και τηρούμε τις αποστάσεις και η παροδική αυξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού θα περάσει», κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ατυχείς.

 

Από το facebook του Αντώνη Κατσιγιάννη

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer