Ολοκληρώθηκε πριν λίγο η συνάντηση του Δημάρχου Ληξουρίου με τον Διευθυντή του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κύριο Κωνσταντίνο Χαμπίδη.
Η συνάντηση είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον αφού ο Δήμαρχος είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τον κύριο Χαμπίδη όλες τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχουν άμεση σχέση με τις Υπηρεσίες των Δήμων όπως το Μητρώο Πολιτών, το Ληξιαρχείο καθώς και όλα όσα αφορούν στα ΚΕΠ.
Σε πρώτη φάση τους επόμενους τρεις μήνες θα δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλουν υπεύθυνες δηλώσεις ή εξουσιοδοτήσεις ηλεκτρονικά.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε για την ψηφιοποίηση του αρχείου των υπηρεσιών των Δήμων και ο τρόπος με τον οποίο θα υπάρξει διασύνδεση και ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των υπηρεσιών και των πολιτών.
Ο Δήμαρχος έθεσε το ζήτημα της ψηφιοποίησης του τεράστιου Ιστορικού Αρχείου που έχουν στην κατοχή τους τόσο οι Βιβλιοθήκες του Ληξουρίου όσο και ο Δήμος προκειμένου να διασωθούν και να γίνουν κτήμα όλων των πολιτών και πήρε τη διαβεβαίωση ότι θα υπάρξει μέριμνα ούτως ώστε να χρηματοδοτηθεί η ψηφιοποίηση και αυτού του είδους των αρχείων.
Παράλληλα τους επόμενους μήνες θα ανακοινωθούν προγράμματα που θα μπορούν οι Δήμοι να συμμετάσχουν και να εξασφαλίσουν υποστήριξη των υπηρεσιών τους.