Σύμφωνα με δημοσίευμα του nautilia.gr, η «Levante Ferries» πρόκειται σύντομα να προχωρήσει στην επιθεώρηση του BLUE DOLPHIN 2 της ιαπωνικής Tsugaru Kaikyu Ferry.
Σύμφωνα με το ίδιο site: «Οι φημολογίες και οι ψίθυροι στην ελληνική ακτοπλοΐα το τελευταίο διάστημα, έχουν την τιμητική τους. Αυτή τη φορά ανεπίσημες πληροφορίες θέλουν την δυναμικά ανερχόμενη Levante Ferries να προχωρά –μέσα στον Οκτώβριο- στην επιθεώρηση του BLUE DOLPHIN 2 της ιαπωνικής Tsugaru Kaikyu Ferry. Πρόκειται για ένα πλοίο που έχει προκαλέσει εδώ και καιρό το ενδιαφέρον της ελληνικής αγοράς και το οποίο σήμερα δραστηριοποιείται στη γραμμή Aomori-Hakodate, ενώ αναμένεται να απελευθερωθεί από την άνοιξη του 2020. Ναυπηγήθηκε στα Mitsubishi Heavy Industries (Shimonoseki) το 1994 για λογαριασμό της Higashi Nihon Ferry ως HORUS.
Έχει χωρητικότητα 7.003gt (3.037 dwt), μήκος 136,6m, πλάτος 22,4m και βύθισμα 5,7m. Η μεταφορική του ικανότητα είναι 600 επιβάτες (196 κρεβάτια), 210 Ι.Χ. και 65 φορτηγά (800γραμ. μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές SEMT-Pielstick συνολικής ιπποδύναμης 18.200 bhp και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,5 κόμβων (μέγιστη 22 κόμβοι). Εάν οι πληροφορίες τελικά επαληθευτούν, θα πρόκειται για μια εξαιρετική αγορά, καθώς ένα πραγματικά ναυτικό πλοίο θα ενταχθεί στους κόλπους της ελληνικής ακτοπλοΐας και μάλιστα για λογαριασμό μιας εταιρείας υψηλότατων προδιαγραφών».
Πηγή: imerazante.gr