Με μεγάλη επιτυχία και μαζική συμμετοχή φοιτητών ολοκληρώθηκε το σεμινάριο «Data Analytics in Marketing» που διοργάνωσε το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Νέα Μέσα Επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ».
Την συζήτηση άνοιξε η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της εταιρείας ερευνών αγοράς Focus Bari παρουσιάζοντας έρευνες σε σχέση με την προθυμία ή μη των Ελλήνων να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα –και υπό ποιες συνθήκες- με εταιρείες καθώς και την στάση τους απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
Ο Πάνος Μπάσιος, Digital, Data & Analytics Director στην εταιρεία MSD Greece, ανέλυσε την σημασία της αναζήτησης ουσιαστικών θεμάτων μέσα από την επεξεργασία των δεδομένων τονίζοντας την αναγκαιότητα να εξετάζουμε τα δεδομένα από πολλές διαφορετικές πλευρές.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, ιδρυτής και CEO της paloservices.gr παρουσίασε διαφορετικές καινοτόμες εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης σε πρωτοπόρους τομείς όπως η ανάλυση συναισθημάτων ή η εύρεση δικτύων προπαγάνδας.
Τη συζήτηση συντόνισε η Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Β. Καϊμάκη, ενώ συμμετείχαν ο Πρόεδρος του Τμήματος και Διευθυντής του μεταπτυχιακού Καθηγητής Σ. Πολυκαλάς και ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Αναπληρωτής Καθηγητής Α. Κονιδάρης. Στην συζήτηση συμμετείχαν επίσης οι μεταπτυχιακοί και προπτυχιακοί φοιτητές Τμήματος οι οποίοι απηύθυναν τις ερωτήσεις τους στους ομιλητές προκαλώντας μια ζωηρή και ενδιαφέρουσα συζήτηση, με διαφορετικούς προβληματισμούς για το μέλλον και την σχέση ανθρώπου – μηχανής.
Ο Πρόεδρος του Τμήματος και Διευθυντής του μεταπτυχιακού, Σπύρος Πολυκαλάς, ανανέωσε την πρόσκληση για μία νέα συζήτηση, δια ζώσης αυτήν τη φορά στην Κεφαλονιά.