To Ιόνιο Πέλαγος και η Jillian Cremens μας προσκαλούν σε μία κίνηση επαναπροσδιορισμού του μέλλοντος της γης μας.
Έκθεση εγκαταστάσεων στο πλαίσιο του διεθνούς φόρουμ SEA(S) 2023, που δημιουργήθηκε από τα πεταμένα πλαστικά μιας χρήσης, που η καλλιτέχνις-ακτιβίστρια συνέλεξε από τις παραλίες της Κεφαλονιάς.
Είστε προσκεκλημένοι σε ένα ταξίδι στην Τέχνη που αφυπνίζει.
5 & 6 Αυγούστου 2023, 20.30 pm @ the Ionion Center for the Arts & Culture , Metaxata.
”Plastic Refractions” είναι ένα σύνολο έργων, όπου αντανακλάται η σχέση μεταξύ πλαστικού και Ωκεανού. Το πλαστικό μιας χρήσης εξακολουθεί να είναι εντεινόμενο πρόβλημα. Παρά την όλη ευαισθητοποίηση, 20.000 πλαστικά μπουκάλια νερού χρησιμοποιούνται κάθε δευτερόλεπτο παγκοσμίως.
Κι αυτό είναι ένα μόνο από τα αντικείμενα μιας χρήσης. Στην πραγματικότητα, περίπου 8 εκατομμύρια κομμάτια πλαστικού μολύνουν τον ωκεανό κάθε μέρα.
Οι συνήθειες είναι επαναλαμβανόμενες ενέργειες. Βλέπω τη χρήση πλαστικού μιας χρήσης ως συνήθεια που μπορεί να ελαχιστοποιηθεί με την εξάσκηση.
Με αυτό κατά νου, αναγκάστηκα να δω τι θα μπορούσα να δημιουργήσω χρησιμοποιώντας ένα μόνο συνηθισμένο αντικείμενο: το πλαστικό μπουκάλι νερού.
Δουλεύοντας με τα οργανικά σχήματα του υλικού, ήθελα να μιμηθώ την κίνηση, την ενέργεια και το μεγαλείο του Ωκεανού χρησιμοποιώντας (για τη δημιουργία των έργων) το ίδιο το υλικό που τον βλάπτει.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Plastic Refractions is a body of work reflecting on the relationship between plastic and the ocean. Single use plastic continues to be a growing problem; even with all the awareness brought forward, 20,000 plastic water bottles are used every second worldwide.
That’s just one disposable object. In fact, about 8 million pieces of plastic pollute the ocean every day.
Habits are repetitive actions. I see using single use plastic as a habit that can be broken through practice. With this in mind, I was compelled to see what I could create by using a single habitual object: the plastic water bottle.
Working with the material’s organic-like shapes, I wanted to mimic the ocean’s movement, energy, and splendor with the very material that is harming it.
Jillian Cremens
https://www.linkedin.com/in/jill-cremens-