Οι φόβοι και οι προοπτικές
Η Κεφαλονιά φέτος θα είναι ίσως το μοναδικό νησί που δεν θα έχει μείωση στον Τουρισμό! Γιατί άραγε;
Τουρισμός
05/04/2019 | 16:28

Όλα δείχνουν ότι η  φετινή χρονιά δεν θα είναι μία ακόμη χρονιά ρεκόρ για τον Τουρισμό.

Η ανάπτυξη των γειτονικών προορισμών, αλλά κυρίως το BREXIT έχει επηρρεάσει πολύ τον Τουρισμό με αποτέλεσμα να υπάρχει φόβος τα τουριστικά νησιά να προσγειωθούν ανώμαλα.

Αυτή τη στιγμή όλα τα νησιά εκτός από την Κεφαλονιά, έχουν μείωση στις κρατήσεις τους.

Το γιατί η Κεφαλονιά θα ακολουθήσει και φέτος ανοδική πορεία οφείλεται σε πολλούς παράγοντες.

Ο σημαντικότερος όμως είναι η σύνδεση με πάρα πολλές αγορές η οποία επιτεύχθηκε τα τελευταία πεντε χρόνια στην Κεφαλονιά και ειδικά με τη Γερμανική. Τίποτε δεν είναι τυχαίο.

Στην αρχή της θητείας Παρίση, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Βαγγέλης Κεκάτος, έθεσε ένα πλάνο σύνδεσης της Κεφαλονιάς με όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές.

Αυτό εκτός του ότι έφερε τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα με τη θεαματική αύξηση του 55% τα τελευταία 4 χρόνια, βοήθησε ώστε η Κεφαλονιά να μην εξαρτάται από μία μόχο αγορά, την Αγγλική.

Μέχρι πριν λίγα χρόνια, ο Τουρισμός στο νησί μας εξαρτιόταν απόλυτα από την αγορά της Αγγλίας. Εάν αυτό συνέβαινε και σήμερα, η φετινή χρονιά λόγω BREXIT θα ήταν ίσως η χειρότερη των τελευταίων χρόνων. Αντίθετα, η Γερμανική αγορά και άλλες πολλές που έχει πλέον πρόσβαση η Κεφαλονιά συμπλήρωσαν το έλλειμα σε Άγγλους Τουρίστες.

Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Εάν ο Παρίσης και η ομάδα δεν είχαν βάλει αυτό το στόχο και δεν τον πετύχαιναν σήμερα θα μιλάγαμε για μία πολύ δύσκολη χρονιά. Αντίθετα, όλοι οι επιχειρηματίες ετοιμάζονται για μία ακόμη κερδοφόρα χρονιά.

Πριν πέντε χρόνια, η πλειοψηφία των τοπικών site που σήμερα φωτογραφίζουν σκουπίδια, λακκούβες και σκαθάρια από φοινικόδεντρα, αποκαλούσαν τον Βαγγέλη Κεκάτο “Γερμανοτσολιά” και ειρωνεύονταν τα ταξίδια του στη Γερμανία.

Φανταστείτε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού να είχε δώσει την παραμικρή σημασία στα site που το μόνο που έκαναν και κάνουν είναι επίθεση στον Παρίση, και να μην τελείωνε αυτό που είχε βάλει στόχο… Δηλαδή μία δυνατή τουριστικά Κεφαλονιά…

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer