Την παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο
«Gods, Myths, Heroes» η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού
Τουρισμός
05/11/2014 | 13:55

Οι Θεοί,  οι μύθοι και οι ήρωες της Ελλάδας είναι τα βασικά στοιχεία πάνω στα οποία στηρίχτηκε η παραγωγή της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας για τον τουρισμό, την οποία παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market τη Δευτέρα στο Λονδίνο, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών.

Κάθε ελληνικός προορισμός είναι τόπος γέννησης ενός αρχαίου θεού, κάθε μέρος στην Ελλάδα κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, την ενέργεια που είναι ακόμη και σήμερα ζωντανή, είπε η υπουργός κατά την παρουσίαση του βίντεο.

Στην ομιλία της στο World Travel Market η Όλγα Κεφαλογιάννη, τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού και επεσήμανε τις θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται με στόχο να καλύψουν τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη. «Στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας», ανέφερε η κυρία Κεφαλογιάννη. Και πρόσθεσε ότι «κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», υπογράμμισε.

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ