Ο συνδυασμός ιδιοκτησίας ΜΜΕ και χρησιμοποίησης τους για τον έλεγχο της κοινής γνώμης και για πολιτική στήριξη στον μεγαλοεπιχειρηματία ιδιοκτήτη τους, έχει καταγραφεί ως φαινόμενο Μπερλουσκονισμού.
Πρόσφατο άρθρο σε δημοφιλή ιστοσελίδα φωτογράφισε το «φαινόμενο Μιχαλάτου» ως «φαινόμενο Μπερλουσκονισμού».
Συγκεκριμένα γράφει:
«Εδώ λοιπόν υπάρχει ο μεγάλος κίνδυνος, η ψήφος των πολιτών να εγκλωβιστεί στο σύνθημα ‘να φύγουν πάση θυσία αυτοί και να έλθουμε εμείς’ κι αντί για καλύτερα να πάμε κατά διαόλου.
Και με απλά λόγια, την επομένη των εκλογών, να έχουμε έναν Μπερλουσκόνι στη δημαρχιακή καρέκλα και στο τιμόνι του δήμου!
Έναν άνθρωπο που με τις μεγάλες εταιρείες Franchise που έχει ήδη αλλά κι αυτές που θα φέρει στο νησί, έχει δημιουργήσει αξεπέραστα προβλήματα στους παραδοσιακούς, μικρομεσαίους επαγγελματίες, οι οποίοι μέρα με την μέρα βλέπουν την οικονομική τους δραστηριότητα να συρρικνώνεται.
Στο τέλος, η Κεφαλονιά θα καταντήσει ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο, στα χέρια ενός και μόνο προσώπου με ανθρώπους εξαρτώμενους αποκλειστικά για τον βιοπορισμό τους από εκείνον, διότι με τους ρυθμούς που κινείται δεν θα μείνει επιχείρηση για επιχείρηση στο νησί.
Σήμερα, άνθρωποι κι οικογένειες εξαρτώμενες οικονομικά αναγκάζονται να τον στηρίξουν άσχετα με το αν τον θεωρούν κατάλληλο γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
Εκείνο επίσης που προβληματίζει πολύ τον κόσμο είναι η σύνθεση του ψηφοδελτίου του, το οποίο απαρτίζεται από μεταγραφές και μετακινήσεις υποψηφίων που μέχρι πρότινος ήταν κάθετα απέναντί του.
Για αυτό κι οι συζητήσεις για συναλλαγές και ανταλλάγματα δίνουν και παίρνουν διότι όπως το έχω ξαναπεί πολύ μικρός ο τόπος μας, όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας κι όλοι ξέρουμε κι έχουμε ακούσει πόσο άσχημα μιλούσαν για τον ίδιο σημερινοί του υποψήφιοι.»
Τα σχόλια δικά σας!