Ετήσιος απολογισμός λειτουργίας Κέντρου Κοινότητας Δήμου Αργοστολίου
Κοινωνία
01/02/2021 | 15:25

ΕΤΗΣΙΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΡΟΜΑ 2020

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Αργοστολίου, το οποίο συστάθηκε τον Ιανουάριο 2018, αποτελεί μία νέα κοινωνική δομή, που σχεδιάστηκε από το Υπουργείο Εργασίας και χρηματοδοτούνταν από το ΕΣΠΑ 2014 – 2020.

Στεγάζεται στο Αργοστόλι επί της Σουηδίας 11 (πλησίον Γενικού Νοσοκομείου Κεφαλληνίας) καιστελεχώνεται από δύο κοινωνικούς λειτουργούς, έναν παιδαγωγό και ένα διαμεσολαβητή.

Η λειτουργία του Κέντρου Κοινότητας εστιάζει στην υποδοχή, την ενημέρωση και την υποστήριξη πολιτών, ειδικότερα αυτών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Παράλληλα, στοχεύει στην παροχή υπηρεσιών και τη διασύνδεση των ωφελούμενων ατόμων με όλους τους φορείς, δομές, Υπηρεσίες, Κοινωνικά Προγράμματα και δράσεις, με σκοπό την κοινωνική ένταξη, καθώς και την ένταξη στην αγορά εργασίας. Επιπλέον, στο προσεχές διάστημα η δομή θα ενισχυθεί με δύο επιπλέον άτομα προσωπικό.

Πρόσφατα, εξασφαλίστηκε η παράταση της χρηματοδότησηςκαι λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας μέχρι το 2023, έτσι ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα να παρέχει τις υπηρεσίες του στους πολίτες του Δήμου Αργοστολίου (και των υπόλοιπων Δήμων μέχρι τη σύσταση των κατά τόπους Κέντρων Κοινότητας) και ειδικότερα στους πολίτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα φτώχειας και κοινωνικής ένταξης.

Κατά το έτος 2020, στο Κέντρο Κοινότητας καταγράφθηκαν 779 νέοι ωφελούμενοι και διεκπεραιώθηκαν δια ζώσης 3.569 αιτήματα.

 

ΕΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΑ

(ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ)

 
2018 1.070 1.683  
2019 619 3.637  
2020 779 3.569  
  ΣΥΝΟΛΟ 2.468 8.889

 

Πίνακας 1: Καταγραφή ωφελουμένων και αιτημάτων για τα έτη 2018-2020

Τα αιτήματα για το έτος 2020, μεταξύ άλλων, αφορούσαν ενδεικτικά:

  • Ενημέρωση για κρατικές παροχές, επιδόματα και ευνοϊκές ρυθμίσεις.
  • Παραπομπές σε υπηρεσίες και δομές, που δραστηριοποιούνται στο Δήμο, ανάλογα με τις ανάγκες που εντοπίστηκαν.
  • Αιτήσεις για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (υποβολή νέων αιτήσεων, πληροφορίες).
  • Αιτήσεις για το Επίδομα Στέγασης.
  • Αιτήσεις για προνοϊακά αναπηρικά και διατροφικά επιδόματα (νέες αιτήσεις, συνέχιση, κληρονομικά κ.α.).
  • Αιτήσεις για το Επίδομα Γέννησης.
  • Αιτήσεις για το Επίδομα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ανασφάλιστων Υπερηλίκων.
  • Αιτήσεις για Έξοδα Κηδείας Ανασφάλιστων Υπερηλίκων.
  • Αιτήσεις για το ειδικό βοήθημα επανασύνδεσης ρεύματος και διαβίβασή τους στην αρμόδια επιτροπή.
  • Ενημέρωση για διαδικασία έκδοσης κάρτας ανεργίας και παραπομπή πολιτών στον ΟΑΕΔ, προκειμένου να εγγραφούν στο μητρώο ανέργων.
  • Εργασιακή συμβουλευτική, σύνταξη βιογραφικών σημειωμάτων, αναζήτηση αγγελιών ανεύρεσης εργασίας, αναζήτηση προκηρύξεων και βοήθεια στη συμπλήρωση αιτήσεων και στη συγκέντρωση δικαιολογητικών, ενημέρωση για προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης.
  • Ατομικές συνεδρίες. Ψυχοκοινωνική και συμβουλευτική υποστήριξη.
  • Πραγματοποίηση κοινωνικών ερευνών.
  • Αναζήτηση τρόπων προμήθειας φαρμακευτικών και παραϊατρικών προϊόντων, κατόπιν σχετικών αιτημάτων.

Γράφημα 1: Προσέλευση πολιτών ανά μήνα.

*Τον Απρίλιο 2020, το Κέντρο Κοινότητας εξυπηρέτησε πολίτες κυρίως τηλεπικοινωνιακά.

Η δια ζώσης εξυπηρέτηση των πολιτών, κατά τους μήνες της πανδημίας, πραγματοποιήθηκεκατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας.

Επιπλέον, το Κέντρο Κοινότητας, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του το 2020:

  • Πραγματοποίησε 249 δικτυώσεις, δια ζώσης ή τηλεφωνικέςμε φορείς και υπηρεσίες με στόχο τη γνωριμία, την ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της δομής, καθώς και τη συνεργασία για την ανάπτυξη κοινού πλάνου παρέμβασης για κοινά περιστατικά.
  • Προέβη σε δικτύωση και επικοινωνία με Κέντρα Κοινότητας άλλων περιοχών της χώρας.
  • Εξέδωσε 29 δελτία τύπου και ανακοινώσεις στα τοπικά ΜΜΕ.
  • Ενημέρωνε καθημερινά με ανακοινώσεις την σελίδα του Κέντρου Κοινότητας σε κοινωνικό ιστότοπο.
  • Διένειμε κάρτες, αφίσες και φυλλάδια της δομής σε υπηρεσίες και φορείς σε όλο το νησί.
  • Διένειμε ενδύματα και υποδήματα σε οικονομικά αδύναμες οικογένειες (προσφορές πολιτών).
  • Ανέπτυξε συνεργασίες με φορείς και υπηρεσίες για την πολύπλευρη στήριξη πολιτών και οικογενειών.
  • Παρείχε υποστήριξη στην κοινωνική υπηρεσία του Δήμου.
  • Διαμεσολάβησε με νοσοκομεία και υπηρεσίες, κατόπιν αιτημάτων πολιτών.
  • Συνεργάστηκε με την Κοινωνική Υπηρεσία του Γ.Ν. Κεφαλληνίας για κοινά περιστατικά.
  • Διενήργησε κοινωνικές έρευνες, προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες διαβίωσης πολιτών και να αναζητηθούν τρόποι υποστήριξής τους.
  • Συνεργαζόταν καθημερινά με τους Δήμους Ληξουρίου και Σάμης για θέματα επιδομάτων – παροχών – υποστήριξης πολιτών.
  • Συμμετείχε σε διανομές τροφίμων του Δήμου Αργοστολίου σε οικονομικά αδύναμους πολίτες.
  • Όσον αφορά τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, το Κέντρο Κοινότητας ορίστηκε υπεύθυνο για την ενημέρωση των πολιτών για τα προσφερόμενα προγράμματα, την παραλαβή αιτήσεων συμμετοχής και για την καταχώρησή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των ΚΔΒΜ. Επίσης, ήταν σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με το Τμήμα Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Παιδείας, Πολιτισμού του Δήμου Αργοστολίου και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ για την οργάνωση και τη διεξαγωγή των προγραμμάτων.
  • Παρείχε υποστήριξη στο Αυτοτελές Τμήμα Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Αργοστολίου, σε συνέχεια φυσικής καταστροφής που έπληξε το νησί (ενημέρωση πολιτών για χορηγούμενες έκτακτες οικονομικές ενισχύσεις, παραλαβή αιτήσεων, έλεγχος δικαιολογητικών, αρχειοθέτηση αιτήσεων κ.α.).
  • Εκπόνησε σχέδιο δράσης για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού. Στόχος του σχεδίου δράσης ήταν α) η ελαχιστοποίηση της μετάδοσης του κορωνοϊού σε εργαζόμενους, β) η αντιμετώπιση των ύποπτων ή και επιβεβαιωμένων περιστατικών COVID19 που δεν χρήζουν περαιτέρω νοσηλείας και γ) ο περιορισμός της διασποράς της νόσου στην κοινότητα.
  • Σε συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Πρόνοιας και Κοινωνικής Προστασίας και τα τρία Βοήθεια στο Σπίτι (Αργοστολίου, Λειβαθούς και Ελειού – Πρόννων), λειτούργησε τηλεφωνικό κέντρο, όπου καταγραφόντουσαν ανάγκες πολιτών (φαρμακευτική περίθαλψη&είδη πρώτης ανάγκης), οι οποίοι αδυνατούσαν να μετακινηθούν εκτός της οικίας τους.

Τα αιτήματα διεκπεραιωνόντουσαν από τα κατά τόπους Βοήθεια στο Σπίτι.

  • Συνέταξε σχέδιο δράσης για την προστασία των αστέγων και τον περιορισμό διάδοσης του κορωνοϊού (καταμέτρηση αστέγων, σχεδιασμός streetwork, εκτίμηση κόστους).
  • Παρείχε ενημέρωση στους πολίτες για τα μέτρα – ελαφρύνσεις, τα οποία εφαρμόστηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας.

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι του Κέντρου Κοινότητας συμμετείχαν σε εξ αποστάσεως εκπαιδεύσεις με θέμα: «ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (ΚΕΑ)» και «ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ : ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ».

Το Παράρτημα Ρομά του Κέντρου Κοινότητας:

  • Πραγματοποίησε επισκέψεις σε οικίες οικογενειών Ρομά σε όλο το νησί και προχώρησε σε καταγραφήτου πληθυσμού.
  • Έκανε λήψη κοινωνικών ιστορικών.
  • Κατέγραψε περιπτώσεις οικογενειών που συστεγάζονται στην ίδια κατοικία, ώστε να γίνει πρόταση «απεγκλωβισμού» νεαρών ζευγαριών.
  • Αναζήτησε αγγελίες ενοικίασης κατοικιών για οικογένειες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη στέγασή τους.
  • Έλεγξε την αστικοδημοτική κατάσταση του πληθυσμού και βοήθησε στην επίλυση εκκρεμοτήτων σε διαδικαστικά θέματα (π.χ. αναγνώριση τέκνου, έκδοση ταυτότητας, κ.α.).
  • Διαμεσολάβησε με υπηρεσίες κατόπιν σχετικών αιτημάτων.
  • Διένειμε είδη ένδυσης, υπόδησης, παιχνίδια, τρόφιμα κτλ.
  • Παρείχε συμβουλευτική υποστήριξη σε ενήλικες.
  • Συμμετείχε στην Επιτροπή Παρακολούθησης του Βραχυπρόθεσμου Προγράμματος Επιδότησης Ενοικίου Οικογενειών που διαβιούσαν στον πρόχειρο καταυλισμό της Κρανιάς και συνέβαλε στην υποβολή της σχετικής εισήγησης για τη συνέχιση του προγράμματος.
  • Κατέκτησε τη 2η θέση στο διαγωνισμό του Συμβουλίου της Ευρώπης βραβείο DOSTA! – Congress Prizefor Municipalities Η τελετή βράβευσης αναβλήθηκε λόγω της πανδημίας.

(Το Βραβείο Dosta! απονέμεται κάθε 2 (δυο) χρόνια σε τρεις (3) δήμους Κρατών Μελών  του Συμβουλίου της Ευρώπης, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι υλοποίησαν αποτελεσματικά καινοτόμες και δημιουργικές πρωτοβουλίες διασφαλίζοντας την μακροπρόσθεσμη ένταξη των Ρομά και των Ταξιδευτών στην περιοχή τους.)

  • Συνέταξε έντυπο, το οποίο βοήθησε αναλφάβητους ενήλικες να συμπληρώσουν τις βεβαιώσεις μετακίνησης κατά τη διάρκεια εφαρμογής του μέτρου απαγόρευσης κυκλοφορίας. Διανεμήθηκε το σχετικό έντυπο, βεβαιώσεις κυκλοφορίας και οδηγίες του ΕΟΔΥ στη διάλεκτο της Ρομανί.
  • Συμμετείχε σε συνάντηση εργασίας με το Γενικό Γραμματέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας και συζήτησε για τα νέα μέτρα και ρυθμίσεις για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και τις δυσκολίες που εντοπίζονται στον πληθυσμό των Ρομά.
  • Είχε τακτή επικοινωνία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ελλήνων Ρομά Διαμεσολαβητών και την ΕΛΛΑΝ ΠΑΣΕ για θέματα που αφορούν τον πληθυσμό.
  • Όσον αφορά την εκπαίδευση:
  • Ήταν σε συνεχή συνεργασίαμε σχολικές μονάδεςτης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κεφαλληνίας, προκειμένου να διερευνηθεί η σχολική διαρροή των μαθητών καιη σχολική τους επίδοση.
  • Κατέγραψε το σύνολο των μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Κεφαλονιάς.
  • Μερίμνησε για την εγγραφή των ανηλίκων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (επικοινωνία με σχολεία και Δ/νσεις Α΄ Βάθμιας και Β΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης, βοήθεια στη συλλογή δικαιολογητικών κ.α.).
  • Παρείχε συμβουλευτική σε εκπαιδευτικά θέματα (ελλιπή φοίτηση μαθητών, σχολική διαρροή κ.α.).
  • Συνεργάστηκε με τις σχολικές μονάδες για τη συγκέντρωση ατομικών δελτίων υγείας μαθητών/-τριών.
  • Παρότρυνε ανήλικους και ενήλικες Ρομά για συνέχιση της φοίτησης και ολοκλήρωση τουλάχιστον της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
  • Παρακολούθησε τη φοίτηση μαθητών (ενήλικων και ανήλικων) στο Εσπερινό Γυμνάσιο-Λύκειο και μερίμνησε για νέες εγγραφές.
  • Παρέπεμψε μαθητές στης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Κοινωνικό Φροντιστήριο.
  • Ενημέρωσε απόφοιτους λυκείου Ρομά για υποτροφίες του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
  • Βοήθησε στην υποβολή αιτήσεων για τη χορήγηση voucher για τη φιλοξενία σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς (Δράση “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής” – ΕΕΤΑΑ).
  • Παρέπεμψε μαθητές/-τριες στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Κεφαλληνίας.
  • Διεξήγαγε ομαδικά και εξατομικευμένα μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας σε μαθητές/-τριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (όποτε ήταν επιτρεπτό από τις σχετικές εγκυκλίους-οδηγίες για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού).
  • Διεξήγαγε ομαδικά και εξατομικευμένα μαθήματα αλφαβητισμού ενηλίκων(όποτε ήταν επιτρεπτό από τις σχετικές εγκυκλίους-οδηγίες για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού).
  • Διεξήγαγε μαθήματα δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά(όποτε ήταν επιτρεπτό από τις σχετικές εγκυκλίους-οδηγίες για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού).
  • Διεξήγαγε πρόγραμμα συναισθηματικής νοημοσύνης και ενσυναίσθησης παιδιών.
  • Απασχόλησε εθελοντικά μια παιδαγωγό στα πλαίσια πρακτικής εργασίας με θέμα «Διαπολιτισμική Αγωγή», η οποία λειτούργησε τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας μαθητών/-τριων και τμήμα αλφαβητισμού ενηλίκων.
  • Απασχόλησε εθελοντικά συνταξιούχο κοινωνική λειτουργό, η οποία λειτούργησε τμήμα κουκλοθέατρου και θεατρικού παιχνιδιού για ανήλικους.
  • Συγκέντρωσε σχολικά είδη (δωρεές πολιτών), τα οποία διανεμήθηκαν σε μαθητές/-τριες ανάλογα με τις ανάγκες που εντοπίζονταν.
  • Καθοδήγησε τις οικογένειες στην αναζήτηση εξωσχολικώνδραστηριοτήτων και βοήθησε τις οικογένειες στην εγγραφή τους, προκειμένου να συμμετέχουν ανήλικοι στον ελεύθερο χρόνο τους.
  • Κατά τη διάρκειας της μη λειτουργίας των σχολικών μονάδων, υπήρξε καθημερινή επικοινωνία με σχολεία, διευθυντές/-ντριες, εκπαιδευτικούς και γονείς Ρομά, ώστε κανένα παιδί να μην βρεθεί εκτός εκπαίδευσης.
  • Κατά τη διάρκεια της εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης, αναζήτησε τους μαθητές/-τριες που δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυοκαι βοήθησε τους γονείς στη σύνταξη αιτήσεων για την χορήγηση tablet. Επίσης, το Κέντρο Κοινότητας παραλάμβανε φωτοτυπίες – σημειώσεις από εκπαιδευτικούς και τις παρέδιδε στους μαθητές/-τριες, προκειμένου να συμπληρωθούν και να επιστραφούν στα σχολεία.
  • Όσον αφορά τον τομέα της υγείας:
    • Αναζήτησε τρόπους προμήθειας φαρμακευτικών και παραϊατρικών προϊόντων, κατόπιν σχετικών αιτημάτων.
    • Διαμεσολάβησε με νοσοκομεία κατόπιν σχετικών αιτημάτων.
    • Συνεργάστηκε με την Παιδιατρική Κλινική του Γ.Ν. Κεφαλληνίας για διάφορα θέματα(π.χ. έλεγχος εμβολιασμών, ιατρικά θέματα κτλ.).
    • Τήρησε αρχείο μηνιαίων εμβολιασμών (έλεγχος, προγραμματισμός εμβολιασμού, παραπομπή στο Γ.Ν. Κεφαλληνίας κ.α.).
    • Συνεργάστηκε με την Κοινωνική Υπηρεσία του Γ.Ν. Κεφαλληνίας για κοινά περιστατικά.
    • Συνεργάστηκε με το Χαμόγελο Παιδιού – Παράρτημα Πύργου για την εξέταση ανήλικου Ρομά που αντιμετωπίζει προβλήματα ακοής και την χορήγηση ακουστικών βαρηκοΐας.
    • Ενημέρωνε συνεχώς τον πληθυσμό Ρομά για τα μέτρα προστασίας και τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
    • Προέβη σε συνάντηση με στελέχη της Δ/νσης Δημόσιας Υγείας της Π.Ε. Κεφαλληνίας και ανέπτυξε συνεργασία για την ορθότερη ενημέρωση του πληθυσμού των Ρομά για τον κορωνοϊό.
    • Διεξήγαγε πρόγραμμα αγωγής υγείας σε ανήλικους Ρομά, σε συνεργασία με τον επισκέπτη υγείας του Κέντρου Ψυχικής Υγείας με θέμα «Τί είναι ο κορωνοϊός; Κανόνες Υγιεινής και Μέτρα Προστασίας».
  • Όσον αφορά τον τομέα της εργασίας:
  • Παρείχε εργασιακή συμβουλευτική & κινητοποίηση.
  • Συνέταξε βιογραφικά σημειώματα, κατόπιν σχετικών αιτήσεων.
  • Αναζήτησε θέσεις εργασίας, κατόπιν σχετικών αιτήσεων.
  • Υποστήριξε την εγγραφή στο Μητρώο Ανέργων του ΟΑΕΔ και τη σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης.
  • Ενημέρωσε για προγράμματα εργασίας (π.χ. κοινωφελή) και βοήθησε στη συμπλήρωση και διαβίβαση αιτήσεων, όπου χρειάστηκε.
  • Παρέπεμψε σε προγράμματα ή φορείς μέσω των οποίων μπορούν να αναπτυχθούν/καλλιεργηθούν επαγγελματικές δεξιότητες& βοήθησε στη συμπλήρωση σχετικών αιτήσεων.
  • Διερεύνησε τον τρόπο απόκτησης άδειας πλανόδιου εμπορίου, κατόπιν σχετικών αιτήσεων.

 

Το Κέντρο Κοινότητας λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 07:00 έως τις 15:00 επί της Σουηδίας 11 στο Αργοστόλι.

 

Στοιχεία επικοινωνίας:

 

Τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Αργοστολίου με Παράρτημα Ρομά:

Anika Chrusciel, Κοινωνική Λειτουργός

Μιχαήλ Γραμματικόπουλος, Κοινωνικός Λειτουργός

Μαρία – Αικατερίνη Βενταφρίντα, Διαμεσολαβήτρια

Σπυριδούλα Βαμβακά, Ειδική Παιδαγωγός

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer