Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η αναμενόμενη απήχηση της παραπάνω καμπάνιας ξεπερνά τα 17 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες
EOT: Διαφημιστική προβολή της Ελλάδας μέσω Ryanair
Τουρισμός
29/08/2016 | 14:35

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έλαβε απόφαση για συνεργασία διαφημιστικής προβολής με τη Ryanair. Το κόστος για τον ΕΟΤ θα ανέλθει σε 70.500 ευρώ.

Αναλυτικά η καμπάνια θα έχει τη παρακάτω κατανομή ανά χώρα:

Ηνωμένο Βασίλειο:
– 1 e-mail στην περιοχή του Λονδίνου (αεροδρόμιο Stansted)
– 2 e-mail στην περιοχή του Λίβερπουλ
– 2 e-mail στην περιοχή του Μάντσεστερ
– 1 e-mail στο Ηνωμένο Βασίλειο με στόχευση σε 1.400.000 άτομα βάσει στοιχείων του καταναλωτικού τους προφίλ
– Carousel banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site

Γερμανία:
– 3 e-mail στην περιοχή του Βερολίνου
– 1 e-mail στην περιοχή του Ντίσελντορφ
– Carousel banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Top banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδα στο τοπικό site

Πολωνία:
– Carousel banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Top banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδα στο τοπικό site
– 2 e-mail στην περιοχή της Βαρσοβίας

Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η αναμενόμενη απήχηση της παραπάνω καμπάνιας ξεπερνά τα 17 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ