Πλήθος αντιδράσεων από διάφορους παράγοντες και επιχειρηματίες του νησιού προκάλεσε η ανακοίνωση της εταιρείας Lion μέσω του Ίων Λιναρδάτου, για τα πεπραγμένα της μέχρι σήμερα.
Η εταιρεία που είχε προκαλέσει πολλά ερωτηματικά από την πρώτη στιγμή, είναι αυτή στην οποία με απευθείας ανάθεση 25.000€ ο Δήμος Αργοστολίου ανέθεσε την προώθηση της Κεφαλονιάς στην Γερμανική αγορά.
Έκπληκτοι οι επιχειρηματίες του νησιού διάβασαν το πόσο ευχαριστημένος είναι ο κ. Λιναρδάτος με τα πεπραγμένα μέχρι σήμερα.
Όπως λέει ο ίδιος, είναι υπεύθυνος για την τουριστική στρατηγική της Κεφαλονιάς για το 2021 και «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το έργο που έχει πραγματοποιηθεί τους πρώτους έξι μήνες».
Φέτος φυσικά, όπως όλοι ξέρουμε, η Κεφαλονιά έχει εξαφανισθεί από τον τουριστικό χάρτη και πλέον μας έχει αφήσει απελπιστικά πίσω ακόμη και το Άκτιο!
Στη συνέχεια ο κ. Λιναρδάτος αναφέρει ότι πρέπει να μπει η Κεφαλονιά στον τουριστικό χάρτη της Γερμανίας, κάτι το οποίο προκάλεσε την εύλογη αντίδραση πολλών παραγόντων του νησιού.
Μάλιστα ο Σπύρος Γαλιατσάτος με ανακοίνωσή του, θύμισε στον κ. Λιναρδάτο ότι η Γερμανική αγορά το 2019 ήταν δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για το νησί μας με δεκάδες χιλιάδες αφίξεις!
Ο κ. Λιναρδάτος ως υπεύθυνος για την Γερμανική αγορά και μάλιστα πολυδιαφημιζόμενος από τον κ. Μιχαλάτο αυτό δεν το γνώριζε άραγε;
Σε αντίθεση με αυτά που νομίζει ο κ. Λιναρδάτος, η Κεφαλονιά ήταν πολύ γνωστή στην Γερμανική αγορά γι’ αυτό και το 2019 ξεπέρασε ακόμη και την Ιταλική στο νησί μας! Φέτος όμως σε αντίθεση με τα άλλα νησιά μας εγκατέλειψε, άρα είναι άξιο απορίας πόσο αποτελεσματικές είναι οι ενέργειες της εν λόγω εταιρείας!
Άραγε ο Θεόφιλος Μιχαλάτος ο οποίος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας και μάλιστα με απευθείας ανάθεση 25.000€, πόσο ευχαριστημένος είναι με την προώθηση της Κεφαλονιάς;
Πόσο ευχαριστημένος είναι ο Δήμαρχος Αργοστολίου όταν βλέπει την Κεφαλονιά σε αυτό το χάλι;