Αγανάκτησαν στην Κυλλήνη
Καταγγελία πολίτη για το δρομολόγιο Πόρος -Κυλλήνη για τη χωρίς λόγο ακύρωση του
Κοινωνία
12/01/2019 | 20:20

Αγαπητοί συμπολίτες,

Λόγοι ανωτέρας βίας που δεν συντελούν αναβολής με ανάγκασαν σήμερα να μεταβώ στο λιμένα της Κυλλήνης. Παρότι έφτασα στις 16.05- με προκαθορισμένη ώρα αναχώρησης 16.30- δεν ενημερώθηκα κατά την έκδοση του εισιτηρίου για την μη εκτέλεση/αναβολή του δρομολογίου.
Κατόπιν φασαρίας επιβατών, μας επετράπη η είσοδος στο πλοίο- πριν από αυτό δεκάδες επιβατών καλουνταν να περιμένουν έξω από το πλοίο με θερμοκρασία 4°C και βροχή για τουλάχιστον 20’.
Κατά την είσοδο στο πλοίο δεν εκδόθηκε ΠΟΤΕ ενημέρωση για το τι πρόκειται να γίνει (Ούτε σχετική πληροφόρηση στο site της εν λόγω εταιρείας).
Η ίδια, σαν εξοργισμένη επιβάτιδα προέβην σε αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, άλλοτε στην πλοιοκτήτρια εταιρία και άλλοτε στο λιμεναρχείο. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν ασαφείς και γεμάτες εμπαιγμους απαντήσεις.
Κατ´ ισχυρισμόν του λιμεναρχείου ο απόπλους δεν τελέσθη κατ´ απόφασιν του καπετάνιου, καθώς κατά την προσωπική του εκτίμηση τα μποφόρ υποτίθεται πως είναι ισχυρότερα από τα προβλεπόμενα κατά την εθνική μετεωρολογική υπηρεσία.

Διερωτώμαι αν το λιμάνι της Κυλλήνης νεκρώνει κάθε χειμώνα όταν τα μποφόρ υπερβαίνουν τα 5-6 (σύμφωνα με όλα τα μετεωρολογικά sites) ή όλη αυτή η καθυστέρηση σχετίζεται με το γεγονός ότι η γραμμή ανήκει μονοπωλιακά στην περί ας ο λόγος εταιρία.

Ποια είναι τα δικαιώματα των επιβατών σε αντίστοιχες περιπτώσεις;
Είναι τα (καθ´ υπόθεσιν;;;) πολλά μποφόρ ή το γεγονός ότι το πλοίο είναι σχεδόν άδειο;

Μια οργισμένη όμηρος της γραμμής Κυλλήνη-Πόρου.

Μ.Π.

 

Σχόλιο ekefalonia.gr

 

Με το μονοπώλιο των ακτογραμμών βρισκόμαστε αντιμέτωποι με φαινόμενα που δεν είχαμε αντιμετωπίσει παλιότερα.

 

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ