Τιμήστε το μέλι στα γλυκά ή τα ροφήματά σας και ξεχάστε τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Το 2012 θα δοθεί έμφαση σε πραγματικές τροφές και όχι στις κατασκευασμένες.
Διατροφικές τάσεις για το 2012!
21/01/2012 | 11:09

Επιμέλεια: Ελένη Σενδόνα

Τα τελευταία χρόνια οι επεξεργασμένες τροφές, η μοριακή κουζίνα και οτιδήποτε περνάει από «σαράντα κύματα» μέχρι να φτάσει στο πιάτο σας, σε super επιτηδευμένη μορφή, μονοπωλούν την κουζίνα πολλών νοικοκυριών και το μενού ακόμα περισσότερων εστιατορίων, παρά το γεγονός ότι συχνά δαιμονοποιούνται από ιατρούς και διατροφολόγους. Αυτές οι εύλογες επιθέσεις στο «πλαστικό», «χημικό» φαγητό σταδιακά κερδίζουν έδαφος και γι’ αυτό σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά του Hartman Group, η νέα χρονιά ανήκει στις αγνές, ανεπιτήδευτες τροφές με υψηλή διατροφική αξία και σχετικά χαμηλά λιπαρά. Το 2012 θα δοθεί έμφαση σε πραγματικές τροφές και όχι στις κατασκευασμένες.

Θυμηθείτε λοιπόν τα παλιά χρόνια όπου η γιαγιά έβαζε πραγματικό βούτυρο αφού δεν είχε γνωρίσει ποτέ τη μαργαρίνη. Καταφύγετε σε βιολογικά προϊόντα (κρέατα, φρούτα, ψάρια και λαχανικά) που αναπτύσσονται στη φύση με τη μικρότερη δυνατή παρέμβαση. Βάλτε ελαιόλαδο στις σαλάτες και τα φαγητά σας. Φροντίστε να έχετε θαλασσινό αλάτι στην κουζίνα σας και βάλτε στο πιάτο σας τα Ω-3 λιπαρά που κατεβάζουν την κακή χοληστερίνη. Αποφύγετε από την άλλη, προϊόντα με 0% και 2% λιπαρά και προτιμήστε τα πλήρη σε λογικές ποσότητες, εφόσον δεν έχετε σοβαρό πρόβλημα κιλών. Τιμήστε το μέλι στα γλυκά ή τα ροφήματά σας και ξεχάστε τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες.

Αναζητώντας πιο νόστιμες τροφές, συγκρίνετε τη γεύση που έχει το μπούτι κοτόπουλο σε σχέση με το στήθος και τα ντόπια φρούτα σε σχέση με αυτά τα εξωτικά που έρχονται στην Ελλάδα από μακριά. Γευτείτε ολόκληρο το αβγό και όχι μόνο το ασπράδι. Ανακαλύψτε τα εκπληκτικά ελληνικά τυριά που παράγονται σε μικρές φάρμες και θα απορρίψετε τελείως τα μαζικά που πωλούνται στο supermarket. Επιστρέψτε στο οικογενειακό τραπέζι και σταματήστε να τρώτε «στο πόδι». Προτιμήστε φρέσκα προϊόντα και όχι αυτά που επιβαρύνονται με συντηρητικά. Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε τεράστιες ποσότητες, ούτε να παραλείπετε γεύματα. Ορίστε με βάση τη θρεπτική αξία και τις ανάγκες του οργανισμού το μέγεθος της μερίδας. Πιείτε craft μπύρες και όχι τις light. Αντίστοιχα αποφύγετε light και μη αναψυκτικά για χάρη των smoothies και των φυσικών χυμών.

Πηγή: otenet.gr It is also essaysreasy.online write my paper for me not the case for taking the sat essay exam