Είναι αδύνατον να περιμένεις να συμβεί κάτι διαφορετικό, επαναλαμβάνοντας τις ίδιες επιλογές στηριζόμενος στις ίδιες-παγιωμένες αντιλήψεις.
Με σπουδές στο αντικείμενο των ξενοδοχειακών αλλά και με διαρκή ενημέρωση για τις τουριστικές τάσεις, διαπιστώνω πως στην Κεφαλονιά ουδέποτε έχει αποκτηθεί τουριστική ταυτότητα (Brand), ούτε έχει αναπτυχθεί ποτέ ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης – σχεδιασμού – στρατηγικής και εφαρμογής, έτσι ακριβώς όπως κάνουν οι επιχειρηματίες για την επιχείρησή τους, σύμφωνα πάντα με τις τάσεις της εποχής μας.
Χρειάζεται πρωτοπορία και πάθος για να κινηθείς στο αντίθετο ρεύμα. Χρειάζονται άνθρωποι με όραμα και κέφι που αντιλαμβάνονται πλήρως ότι η εποχή μας απαιτεί καινούρια δυναμική.
Ο συνδυασμός του Νέου Επιμελητηρίου με επικεφαλής τον Σπύρο Γασπαρινάτο, αντιπροσωπεύει την αλλαγή που θέλουμε να δούμε, το όραμα που θέλουμε να ακολουθήσουμε και να ταυτιστούμε .
Επειδή επιθυμούμε διαφορετικά αποτελέσματα, οφείλουμε να αλλάξουμε τρόπο δράσης και αντίδρασης.
Είναι επαληθευμένο, πως με τον ίδιο τρόπο αντιμετώπισης θα έχουμε πάντα τα ίδια αποτελέσματα.
Την επιτυχία την γράφουν οι άνθρωποι που κοινός τους στόχος είναι η αφοσίωση για το καλύτερο επιχειρείν.
Με εκτίμηση,
Άντζελα Καλαφάτη