Η Airbnb παρείχε πρόσφατα ενημέρωση για τις εξελίξεις σε σχέση με την εξάπλωση του κορωνοϊού και την πολιτική της σε σχέση με τις ακυρώσεις κρατήσεων.
Ειδικότερα, η Airbnb επισημαίνει τα εξής:
«Καθώς οι κυβερνήσεις και οι οργανώσεις εργάζονται για να περιορίσουν και να μετριάσουν την εξάπλωση του κορωνοϊού, εφαρμόζονται ταξιδιωτικοί περιορισμοί και άλλα δεσμευτικά μέτρα σε διάφορα μέρη του κόσμου. Για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε την τρέχουσα κατάσταση, ενεργοποιήσαμε την «πολιτική ελάφρυνσης», για να προσφέρουμε στους οικοδεσπότες και στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ακυρώσουν τις επιλεγμένες κρατήσεις χωρίς χρέωση. Η πολιτική αυτή ενημερώνεται τακτικά και τηρεί τις οδηγίες και τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των κυβερνητικών και υγειονομικών αρχών.
Η Airbnb εργάζεται επίσης για να βοηθήσει τους ανθρώπους να ενημερωθούν και να υποστηρίξουν τις κυβερνήσεις που ανταποκρίνονται σε αυτή την κατάσταση έκτακτης υγειονομικής ανάγκης.
Εξάλλου, η επιδημία του κορωνοϊού προκαλεί ταξιδιωτικούς περιορισμούς και άλλες διαταραχές που έχουν άμεσο αντίκτυπο στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού αλλά και πέραν αυτών. Αν και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει την έκταση του αντίκτυπου που μπορεί να έχει το ξέσπασμα του κορωνοϊού, η ιστορία έχει αποδείξει πως όταν συμβαίνουν παγκόσμιες διαταραχές, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανακάμπτει μακροπρόθεσμα. Το σημαντικότερο είναι ότι τώρα εστιάζουμε στο πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε καλύτερα τους οικοδεσπότες μας, τους φιλοξενούμενους, τους εργαζόμενους, καθώς και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.»
Τι συμβαίνει αν μία κράτηση πρέπει να ακυρωθεί λόγω έκτακτης ανάγκης ή αναπόφευκτης περιστάσεως;
“Μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας ή να μην χρεώσουμε ακυρωτικά, αν χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτησή σας λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων, τις οποίες δεν μπορείτε να ελέγξετε. Πριν ακυρώσετε, ελέγξτε εάν η περίπτωσή σας περιλαμβάνεται στην σχετική λίστα που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας και αν είστε σε θέση να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι ακυρώσεις χωρίς χρέωση, ισχύουν μόνο για ειδικές περιστάσεις που λαμβάνουν χώρα πριν από την ημερομηνία άφιξης. Επιπλέον, η Πολιτική Ειδικών Περιστάσεων δεν ισχύει για κρατήσεις της Luxe ή της Luxury Retreats , οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή πολιτική επιστροφής χρημάτων του επισκέπτη της Luxe .
Ειδικές περιστάσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων υποχρεώσεις λόγω κυβερνητικής εντολής, όπως υπηρεσίες ενόρκων, ταξιδιωτικοί περιορισμοί, κλήση στο δικαστήριο και στρατιωτικές υποχρεώσεις. Θα σας ζητηθεί να προσκομίσετε ένα αντίγραφο της επίσημης ειδοποίησης, με ημερομηνία που θα πρέπει να είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας που έγινε η κράτηση, και όπου θα αναγράφεται το όνομα του ατόμου που θα εκπληρώσει την υποχρέωση.
Επιπλέον, η πολιτική ειδικών περιστάσεων ισχύει για όλες τις κρατήσεις φιλοξενουμένων ή επισκεπτών από όλο τον κόσμο που πρέπει να αλλάξουν ή να ακυρώσουν το ταξίδι τους για τους εξής λόγους:
-Συμμόρφωση με τις περιοριστικές διατάξεις για την καταπολέμηση της νόσου που εφαρμόζονται από τις αρμόδιες κυβερνητικές ή υγειονομικές αρχές.