
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς:
Τον Δήμαρχο Πετρούπολης Κυρ. Σιμο Βαγγέλη
Κοινοποίηση: Δημοτικό συμβούλιο Πετρούπολης
Αξιότιμε Κυρ. Δήμαρχε
Με την παρούσα επιστολή, δηλώνουμε την οργή μας και την αμέριστη συμπαράσταση μας στον δίκαιο αγώνα που δίνεται μαζί με την τοπική κοινωνία ενάντια στη στυγνή και απάνθρωπη δράση των funds.
Η ωμή προσπάθεια της εταιρείας “Devalue ” να πετάξει στον δρόμο μια χαμηλοσυνταξιουχα συνδημοτισσα σας,απαιτώντας λυστρικα ποσά, αποτελεί καθαρό εκβιασμό.
Είναι απαράδεκτο, την ώρα που οι πολίτες γονατιζουν απο την ακρίβεια, τα αρπακτικά των αγορών να κλέβουν τους κόπους μιας ζωής ,κρυμμένα πίσω από ένα άδικο νομικό πλαίσιο.
Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο τις πρακτικές αυτών των κερδοσκόπων.
Χαιρετίζουμε την αποφασιστική σας στάση να υψώσετε τείχος προστασίας και να μην επιτρέψετε να είναι η Πετρούπολης έρμαιο των συμφερόντων τους.
Απαιτούμε να σταματήσει τώρα κάθε διαδικασία πλειστηριασμου και να επιβληθεί μια πραγματικά βιώσιμη λύση για την συνταξιούχο.
Δηλώνουμε έτοιμοι να βρεθούμε στην πρώτη γραμμή των κινητοποιησεων.
Η δική σας “κόκκινη γραμμή “είναι και δική μας γραμμή μάχης.
Με εκτίμηση
Ομοσπονδία εμπορίου και επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου και ΒΔ Ελλάδος και νήσων.
ΙΝΚΑ
Εμπορικος συλλογος Κεφαλονιας “Η Kράνη “
