Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Όπως μας έχει συνηθίσει το Υπουργείο Παιδείας, σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, φέρνει τροπολογία για επίσπευση της διαδικασίας έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα, όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων, να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων!
Αντί η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα για τη χρόνια εγκατάλειψη των σχολείων, συνεχίζουν να εξαπατούν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς με κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου». Τα ίδια δηλαδή που έλεγαν και με την αυτοαξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, που η εφαρμογή της έχει ήδη δημιουργήσει νέα εμπόδια στη λειτουργία των σχολείων. Χρησιμοποιώντας εύηχες λέξεις, όπως αποτίμηση, ανατροφοδότηση, βελτίωση και άλλα τέτοια, προσπαθεί, όπως άλλωστε και η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, να προχωρήσει πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την άμεση σύνδεσή τους με τις επιχειρήσεις και την κάθε λογής χορηγία, την πρόωρη διοχέτευση των μαθητών στην αγορά εργασίας κ.α. Παράλληλα, στόχο έχει την εντατικοποίηση της δουλειάς και την ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας των εκπαιδευτικών, την μείωση των μισθών τους, ακόμα και τις απολύσεις, υπηρετώντας έτσι, τον άλλο στόχο των κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για παραπέρα «εξοικονόμηση» πόρων, από περικοπές στην Παιδεία. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας επιδιώκουν επίσης να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.
Όλοι όμως γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, για αύξηση της χρηματοδότησης των σχολείων, για ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, για αντιμετώπιση όλων των αρνητικών επιπτώσεων στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία, κ.α.
Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει όλο τον κλάδο σε θέση μάχης! Είναι αιτία πολέμου για όλους τους συναδέλφους! Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων!
Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει αγωνιστικές αποφάσεις.
• Να πραγματοποιηθεί άμεσα κύκλος Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ και ολομέλεια προέδρων, με πρόταση για απεργία μέσα στον Φλεβάρη και παραπέρα κλιμάκωση.
• Να προετοιμαστεί η αντιπαράθεση στην «ατομική αξιολόγηση», με την προκήρυξη απεργίας – αποχής.
• Να διαμορφωθεί άμεσα η διεκδίκηση Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς, με αιχμή τα οικονομικά – μισθολογικά ζητήματα και την κατοχύρωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
Όλοι στη ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ που θα πραγματοποιηθεί την
ΠΕΜΠΤΗ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 , ώρα 6.30μμ στο 2ο ΓΕΛ
Καμία ανοχή στην αντιλαϊκή πολιτική, καμία αναμονή κυβερνητικών «σωτήρων».
Απαντάμε δυναμικά με κινητοποιήσεις στα αντιδραστικά τους σχέδια!
Καταδικάζουμε μαζικά σε όλα τα επίπεδα, στις γενικές συνελεύσεις, στην απεργία, στις εκλογές, όποτε κι αν γίνουν, όλους αυτούς που μας μαυρίζουν τη ζωή και διαλύουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!!!
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ ΚΙ Αργοστόλι 25/1/2023