Στις 22 και 23 Φεβρουαρίου, η Κεφαλονιά συμμετείχε στην Counter Days, την διαδικτυακή έκθεση τουρισμού του γερμανικού εμπορικού εκδότη FVW.
Η Counter Days απευθύνονται σε ταξιδιωτικά γραφεία και δίνει στους προορισμούς την ευκαιρία να παρουσιαστούν στο επαγγελματικό κοινό. Η Κεφαλονιά είχε το δικό της εικονικό περίπτερο, το οποίο έδειχνε βασικές πληροφορίες για το νησί καθώς και τα πιο πρόσφατα βίντεο με θέματα την φύση, τη γαστρονομία και τις παραλίες.
Ο Ion Linardatos, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων για τη γερμανική αγορά, ήταν στο περίπτερο και τις δύο ημέρες και απαντούσε στις ερωτήσεις των ταξιδιωτικών πρακτορείων μέσω συνομιλίας ή βιντεοκλήσεων.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ανταπόκριση των συμμετεχόντων στις Counter Days» συνοψίζει για τις δύο αυτές ημέρες ο Ion Linardatos.
«Αυτό δείχνει για άλλη μια φορά ότι η Κεφαλονιά αποτελεί έναν πολύ ενδιαφέρον προορισμό για τη γερμανική αγορά και ότι τα ταξιδιωτικά γραφεία θέλουν να προσφέρουν το νησί μας στους πελάτες τους».
Στα πλαίσια περεταίρω ενίσχυσης της προβολής μας στην Γερμανική αγορά και σε συνεργασία με την FVW, σχεδιάζουμε άμεσα την διοργάνωση ενός διαδικτυακού workshop με συμμετοχή περίπου 80-100 ταξιδιωτικών γραφείων της Γερμανίας.
Εκ της Τουριστικής Επιτροπής