Επιστροφή στα θετικά αποτελέσματα για τον Ανδρέα Λασκαράτο και την 1AIM Villorba Corse, στο πλαίσιο του European Le Mans Series! Το πρωτότυπο της Ιταλικής ομάδας τερμάτισε τον απαιτητικό, 4ωρο αγώνα στην πίστα της Monza στην όγδοη θέση της κατηγορίας LMP3.
Μετά την ατυχή έκβαση των αγώνων στο Red Bull Ring της Αυστρίας και το Paul Ricard της Γαλλίας, αυτή τη φορά η τύχη δεν γύρισε την πλάτη στον Έλληνα οδηγό και τους teammates του, Alessandro Bressan και Damiano Fioravanti.
Παρότι το βαμμένο στα χρώματα του «Visit Greece» πρωτότυπο Ligier JS P320-Nissan #18 αποδείχθηκε πως υστερούσε σε ταχύτητα στις ευθείες, πράγμα που αποτελεί τεράστιο μειονέκτημα σε μία πίστα όπως αυτή του Ιταλικού Βορρά, από την 13η θέση στο grid, το πλήρωμα της 1AIM τερμάτισε στην όγδοη!
«Αυτή τη φορά είχαμε την ευκαιρία να δείξουμε πως έχουμε πείσμα και επιμονή. Όλοι στην ομάδα δούλεψαν πολύ σκληρά με στόχο την επιτυχία. Ωστόσο, το αυτοκίνητό μας υστερούσε σε απόδοση στις ευθείες, πράγμα που μας στοίχησε. Τουλάχιστον, αυτή τη φορά καταφέραμε να τερματίσουμε και να κερδίσουμε βαθμούς», δήλωσε ο 35χρονος.
Για τον Ανδρέα, ήταν ένας αγώνας-πρόκληση. Περνώντας σχεδόν δύο ώρες πίσω από το τιμόνι, με σχεδόν εφιαλτικές θερμοκρασίες (30 βαθμοί Κελσίου στον αέρα, 55 στο οδόστρωμα), έδωσε συνεχείς μάχες κερδίζοντας τα συγχαρητήρια όλων των μελών της ομάδας όταν παρέδωσε τη σκυτάλη στον Fioravanti, που οδήγησε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
«Ήταν ένα αρκετά απαιτητικό διπλό stint. Την πρώτη ώρα, κατάφερα να αξιοποιήσω στο έπακρο το νέο σετ ελαστικών και να κερδίσουμε αρκετές θέσεις. Ωστόσο, έπρεπε να διατηρήσω το ίδιο σετ και σε δεύτερο stint, άρα να είμαι πολύ προσεκτικός, να μη το φθείρω υπέρμετρα. Επίσης, με 44 αυτοκίνητα από 3 κατηγορίες να τρέχουν ταυτόχρονα, ήταν πολύ δύσκολη η διαχείριση της “κίνησης”. Περνούσαμε εμείς τα GTE, μας περνούσαν τα LMP2, έπρεπε να είμαστε πολύ προσεκτικοί στις μάχες. Είχαμε διαρκή επικοινωνία με την ομάδα, εξετάζοντας διάφορα σενάρια στρατηγικής κατά τη διάρκεια του αγώνα, αφού είχαμε περιόδους Full Course Yellow αλλά και με Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Γενικά ήταν ένας πολύ απαιτητικός αγώνας και χαίρομαι γιατί οι προπονήσεις και η προετοιμασία μου απέδωσαν τα μέγιστα. Η μεγαλύτερη επιβράβευση για έναν οδηγό είναι να του λένε όλοι στην ομάδα πόσο ικανοποιημένοι είναι από αυτόν. Υπάρχουν φορές που ακόμα και μία νίκη αφήνει γλυκόπικρη γεύση αν νιώθεις πως δεν έχεις οδηγήσει καλά. Αντίστοιχα, υπάρχουν φορές που μία καλή εμφάνιση μπορεί να αφήνει αίσθηση ανάλογη μίας νίκης. Ήταν μεγάλη επιβράβευση τα ειλικρινή συγχαρητήρια της ομάδας και των μηχανικών», τόνισε ο Λασκαράτος.
Κι όλα αυτά, σε ένα πραγματικά εντυπωσιακό grid, το οποίο κοσμούσαν μεταξύ άλλων ονόματα όπως αυτά του Juan Pablo Montoya και του Robert Kubica!
Όσο για τη συνέχεια, το European Le Mans Series θα επισκεφτεί δύο ακόμα πίστες που είναι γνωστές από τα Grand Prix της Formula 1: το Spa–Francorchamps στις 19 Σεπτεμβρίου και το Portimao στις 24 Νοεμβρίου.
«Πρέπει να αναλύσουμε ενδελεχώς τα στοιχεία που συλλέξαμε από τη Monza και να εντοπίσουμε γιατί το αυτοκίνητό μας υστερούσε τόσο σε απόδοση στις ευθείες. Δεν μπορούσαμε, ούτε να ακολουθήσουμε άλλα αυτοκίνητα αλλά ούτε και να αμυνθούμε. Πάλεψα επί αρκετούς γύρους, να διατηρήσω τη θέση μου έναντι ταχύτερων αυτοκινήτων. Προτεραιότητά μας λοιπόν είναι να επιστρέψουμε στη βάση και να εντοπίσουμε που ακριβώς οφειλόταν η υστέρηση. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να πάμε στο Βέλγιο και τον αγώνα του Spa, έχοντας τέτοιο πρόβλημα. Υπάρχει ένα κενό ενάμιση μήνα μέχρι τότε. Θα συνεχίσω να δουλεύω πάνω στη φυσική μου κατάσταση και να γράφω χιλιόμετρα στον προσομοιωτή ώστε να είμαι ετοιμοπόλεμος. Νωρίτερα υπάρχουν και οι 24 ώρες Le Mans και θα είμαι σε ετοιμότητα, σε περίπτωση που προκύψει την τελευταία στιγμή η συμμετοχή μου εκεί, όπως συνέβη πέρυσι. Παράλληλα, είναι η περίοδος που ξεκινούν οι συζητήσεις και για την επόμενη σεζόν. Ακολουθούν λοιπόν μερικές ημέρες ανασυγκρότησης και μετά φουλ επίθεση σε όλα τα μέτωπα», τόνισε ο Έλληνας οδηγός.
Ένα ξεχωριστό στοιχείο στη προσπάθεια του Ανδρέα Λασκαράτου, είναι πως το λογότυπο “Visit Greece” κοσμεί το πρωτότυπο της 1AIM, καθώς ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού βρίσκεται και πάλι στο πλευρό του Έλληνα οδηγού.
Πηγή: 4troxoi.gr