Πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου με μεγάλη επιτυχία, στο Μιλάνο, Worksop (συνάντηση εργασίας), που διοργανώθηκε από το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων “VIAGGIOXTE” της κ. Ελένης Σαρικώστα, με το οποίο συνεργάζεται η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων για την Ιταλική αγορά.
Το θέμα του Workshop ήταν “SCORPI LE GRECIA DEI TUOI SOGNI” (Ανακάλυψε την Ελλάδα των ονείρων σου), με στόχο την ανάδειξη των τουριστικών προορισμών .
Συμμετείχαν Tour Operators, τουριστικοί πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες και διάφορες προσωπικότητες.
Την Π.Ι.Ν εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, ο οποίος πραγματοποίησε σειρά επαφών με τους παραπάνω συμμετέχοντες.
Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι επαφές με την αεροπορική εταιρεία “VOLOTEA ” και συγκεκριμένα με την εμπορική δ/ντρια κ. Valeria Rebasti και τον δ/ντή ανάπτυξης προορισμών κ. Edo Friart, για περισσότερες συνδέσεις στο άμεσο μέλλον προς τα Ιόνια Νησιά.
Επίσης με την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους “BLUE PANORAMA” (έδρα στη Ρώμη) και σε συνέχεια προηγούμενων συναντήσεων, οριστικοποιήθηκε τρισέλιδη καταχώρηση των Ιονίων Νήσων, στο περιοδικό της εταιρείας με τίτλο “MondoBlue”, το οποίο σε 6.000 αντίτυπα θα κυκλοφορήσει τις επόμενες μέρες, σε όλες τις πτήσεις (στην Ευρώπη και υπερατλαντικές), για διάστημα τριών μηνών.
Η περιγραφή, έγινε από το διάσημο δημοσιογράφο της εφημερίδας “Corriera della sera” κ. Cirrado Ruggeri.
Επίσης έγινε συνάντηση με την ευρύτατα γνωστή σκηνοθέτη της εκπομπής του “KILIMANTGIARO” του ‘RAI3’ κ. Rita Di Francesco, εν όψει της επίσκεψης του καναλιού τον ερχόμενο Σεπτέμβρη στα Ιόνια Νησιά.
Την ίδια μέρα, ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, επισκέφθηκε το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας (στο Μιλάνο επίσης) όπου πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την Προϊσταμένη κ. Κυριακή Μπουλασίδου και στελέχη του γραφείου.
Αποφασίστηκαν στο άμεσο διάστημα επισκέψεις δημοσιογράφων, bloggers και πωλητών τουριστικών γραφείων σε Λευκάδα, Παξούς – Αντιπάξους, Διαπόντια Νησιά και εν συνεχεία σε Κέρκυρα, Ιθάκη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο.
Από τις παραπάνω επισκέψεις, τα Ιόνια Νησιά, θα τύχουν ακόμα μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας στην Ιταλική αγορά, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στο τουριστικό τους γίγνεσθαι.