Σε ένα μήνα περίπου θα λειτουργήσουν οι Σήραγγες Παναγοπούλας και το τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο.
Όπως αναφέρει το ypodomes, οι Σήραγγες Παναγοπούλας αποτελούν το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στην κατασκευή του άξονα από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα και είναι το «καμάρι» της Ολυμπίας Οδού. Η μία από αυτές με κατεύθυνση προς Αθήνα θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με 4 χλμ. μήκος.
Όπως γράφει σήμερα το calavrytanews, με την ολοκλήρωση τους θα τελειώσει και το «βάσανο» της διέλευσης στην περιοχή η οποία είναι διαβόητη για τις κατολισθήσεις της, όπως αυτή που σημειώθηκε πριν λίγες ημέρες.
Το άλλο τμήμα που θα παραδοθεί είναι 6 χλμ. και θα φτάσει τον αυτοκινητόδρομο μέχρι το Ξυλόκαστρο. Το τμήμα αυτό έχει μεγάλη ωριμότητα και αυτή την εποχή γίνονται οι τελικές εργασίες.
Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι τα έργα αντιμετώπισαν σημαντικές δυσκολίες από την βαρυχειμωνιά που αντιμετωπίζει η χώρα και αυτό προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη δυσκολία στο να προχωρήσουν γρήγορα τα έργα. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που δεν μπορούσαμε να έχουμε παραδόσεις τμημάτων μέσα στον Ιανουάριο όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί.
Από εκεί και έπειτα θα έχουμε την παράδοση όλου του δρόμου μέχρι το τέλος Μαρτίου που θα χαρακτηρίζεται ως λειτουργικός και του συνόλου του έργου μέχρι τον Αύγουστο με μία εξαίρεση του έργου του Υπέρ-Κόμβου του Ρίου.
Με την “λειτουργική” παράδοση του δρόμου οι χρόνοι θα αλλάξουν προς το καλύτερο. Αθήνα-Πάτρα σε περίπου 2 ώρες, Αθήνα-Αίγιο σε 1 ώρα και 35 λεπτά, Αθήνα-Ξυλόκαστρο σε 1 ώρα. Η χρονοαπόσταση θα αλλάξει όμως και σε περιοχές που επηρεάζονται λόγω χρήσης της Ολυμπίας, όπως ο χρόνος Αθήνα-Καλάβρυτα που θα είναι λιγότερος από 2 ώρες.
Σε ένα μήνα περίπου θα λειτουργήσουν οι Σήραγγες Παναγοπούλας και το τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο.
Τέλος Φεβρουαρίου παραδίδονται οι Σήραγγες Παναγοπούλας και το τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο
Κοινωνία
31/01/2017 | 13:33
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
16:53