Μέχρι και την τελευταία στιγμή παράκεντρα που έχουν την έδρα τους στην Αθήνα και στα νησιά του Ιονίου, προσπαθούν να μπλοκάρουν την έγκριση έκδοσης αδείας για να αποκτήσει η Πάτρα υδατοδρόμια, προκειμένου να αρχίσουν οι πτήσεις από και προς τα Ιόνια νησιά.
Χαρακτηριστικό του παρασκηνίου που υπάρχει και του υπόγειου πόλεμου ο οποίος έχει προκληθεί ως αποτέλεσμα των οικονομικών συμφερόντων που κρύβονται πίσω από αυτόν, το γεγονός ότι ο σχετικός φάκελος αδειοδότησης έχει κατατεθεί από τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών από τον Ιούνιο του 2013 και σήμερα 3 χρόνια και κάτι μήνες μετά η άδεια δεν έχει εκδοθεί, παρόλο που ο φάκελος είναι αρτιότατος.
Τα συμφέροντα
Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται στους διαδρόμους των εμπλεκομένων υπουργείων αλλά και διαμηνύονται προς τον ΟΛΠΑ πίσω από την προσπάθεια να μπλοκαριστεί έστω και την τελευταία στιγμή η αδειοδότηση του υδατοδρομίου της Πάτρας βρίσκονται ανώτατα στελέχη δύο αεροπορικών εταιρειών ελληνικών συμφερόντων τα οποία δρουν κατ εντολή της ιδιοκτησίας αλλά και το εφοπλιστικό κεφάλαιο μερίδα του οποίου εκτιμά πως η λειτουργία των υδροπλάνων στο Ιόνιου θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά σε όσους δραστηριοποιούνται στις γραμμές του Ιονίου και συγχρόνως θα ανοίξει ορέξεις για ανάπτυξη του εγχειρήματος στο Αιγαίο , εκεί όπου σήμερα έχουν το μεγάλο φιλέτο.
Το γεγονός ότι το δίκτυο των υδατοδρομίων που θα λειτουργήσει στο Ιόνιο θα επιτρέπει τη μετάβαση στο ¼ του χρόνου που απαιτείται σήμερα για να μεταβεί στα νησιά του Ιονίου από την Πάτρα αλλά και να συνδεθούν μεταξύ τους τα νησιά αυτά, έχει προκαλέσει πανικό σε όσους εμπλέκονται στο χώρο των μεταφορών με τον παραδοσιακό τρόπο μέχρι σήμερα.
Στόχος και ο Σπίρτζης
Όσοι κινούν τα ινία για να καθυστερήσει η έκδοση των αδειών στα υδατοδρόμια της περιοχής, θεωρούν πως ακόμα κι΄ αν καταφέρουν στην νέα θερινή – τουριστική σεζόν που έρχεται να μην έχει ανάψει το πράσινο φως για την Πάτρα αλλά και άλλες περιοχές θα έχουν πετύχει σημαντική νίκη κατά της κυβέρνησης και ιδιαίτερα του αρμόδιου υπουργού κ. Σπίρτζη ο οποίος πριν από λίγα εικοσιτετράωρα από την Κέρκυρα εξήγγειλε πως « η αρχή των υδατοδρομίων γίνεται από την Κέρκυρα, όπου έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση της και περιμένουμε την αδειοδότηση της Πάτρας, που είναι θέμα ημερών. Πρέπει να έχουμε ένα αριθμό υδατοδρομίων για να μπορεί να είναι βιώσιμη οποιαδήποτε δραστηριότητα, καθώς οποιοσδήποτε επενδυτής, για να έρθει να βάλει υδροπλάνα, για να λειτουργήσει, θα πρέπει να του εξασφαλίσουμε ένα αριθμό χώρων. Είμαστε λοιπόν στο σημείο, τον οριακό αυτό χώρο, να τον εξασφαλίσουμε. Το Ιόνιο θα είναι η πρώτη περιοχή που θα λειτουργήσουν τα υδροπλάνα».
Πηγή: patratora.gr