Tο υλικό που διακινείται μέσω του Ίντερνετ έχει ως στόχο την προβολή με άμεσο και λιτό τρόπο του κυβερνητικού έργου των δυόμιση ετών
Στο Ίντερνετ μεγάλο μέρος της καμπάνιας της Ν.Δ.
Πολιτική
08/01/2015 | 12:51

Με κεντρικό σύνθημα «Λέμε την Αλήθεια» και με ομώνυμη ιστοσελίδα (lemetinalithia.gr) πορεύεται προεκλογικά η ΝΔ, η οποία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαδικτυακή προβολή των θέσεων της.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρα από τα πολλά μηνύματα, το υλικό που διακινείται μέσω του Ίντερνετ έχει ως στόχο την προβολή με άμεσο και λιτό τρόπο του κυβερνητικού έργου των δυόμιση ετών.

Παράλληλα, είναι εμφανής η προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις σε όλη τη ρητορική της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ταυτόχρονα να αναπαραχθεί με εύκολο τρόπο η διαθέσιμη πληροφορία στα social media και κυρίως στα δημοφιλή facebook και twitter.

Στην ιστοσελίδα lemetinalithia.gr υπάρχουν διακριτές οι ενότητες «Αλήθειες» και «Πολιτικές», ενώ το σύνολο της προεκλογικής εκστρατείας κοινοποιείται στην ενότητα «Επικαιρότητα».

Η στόχευση είναι να καταδειχθεί με ξεκάθαρο τρόπο αφενός η ασάφεια στις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, όπως τουλάχιστον υποστηρίζει η ΝΔ, και η αδυναμία υλοποίησης των προτάσεων διακυβέρνησης, αφετέρου η πρόθεση της ΝΔ να διασφαλίσει συνθήκες οικονομικής σταθερότητας στη χώρα.

Ενδιαφέρον έχουν τα ευρήματα ερευνών που διενεργεί το κόμμα και επεξεργάζεται το επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου. Μετά και την απόφαση του πρωθυπουργού να μη συμμετάσχει σε ντιμπέιτ με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ έχει επικεντρωθεί στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος προηγείται σε όλες τις δημοσκοπήσεις σε ποσοστά δημοφιλίας από τον Αλέξη Τσίπρα.

Είναι επίσης εμφανές ότι η ΝΔ επενδύει στην καμπάνια της σε μια σειρά από διλήμματα (σταθερότητα – περιπέτεια, αλήθεια – ψέμα, ευθύνη – ανευθυνότητα, ευρώ – δραχμή).

Κεντρικό ρόλο, πέραν του ισχυρού χαρτιού που είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, έχει το μήνυμα της εγγύησης της πολιτικής σταθερότητας, ενώ συμμετοχή στην καμπάνια έχει σχεδόν το σύνολο του κομματικού προσωπικού της ΝΔ, ακόμη και τα αυτοδιοικητικά στελέχη.

Προφανώς και η καμπάνια μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στις αναμενόμενες συνθήκες πόλωσης των τελευταίων ημερών της προεκλογικής περιόδου, με γνώμονα πάντα το επιχείρημα των οικονομικών επιτευγμάτων της κυβέρνησης και τη δέσμευση για ασφαλή μετάβαση στη μεταμνημονιακή εποχή.

Στη ΝΔ πιστεύουν ότι η διαφορά με το ΣΥΡΙΖΑ συνεχώς μειώνεται και υπάρχουν περιθώρια ανατροπής. Η καμπάνια προφανώς δε θα περιοριστεί στο διαδίκτυο, αλλά θα αρχίσουν μέσα στις επόμενες μέρες (πιθανώς από το Σαββατοκύριακο) τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ. Επίσης, έχουν προγραμματιστεί εκτός του προγράμματος περιοδειών του πρωθυπουργού και ομιλίες σε στοχευμένα κοινά. Παράλληλα, υπάρχει και συγκεκριμένος σχεδιασμός συνεντεύξεων σε ελληνικά και ξένα μέσα.

Την καμπάνια της ΝΔ έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν οι εταιρίες Newtons Laboratory και Admine, ενώ την καθοδήγηση της ιντερνετικής μάχης έχει αναλάβει ο Γ. Μουρούτης, ο οποίος ήδη έχει αρχίσει τις αναρτήσεις και τις κόντρες με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ακόμη και μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο twitter.

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ