Είναι αυτονόητο ότι κάθε Επένδυση περικλείει μεταξύ των άλλων και τις έννοιες : Μελέτη, Προγραμματισμό, Στόχευση, Αποτελεσματικότητα επένδυσης.
Ποτέ δεν αμφισβητείται η καλή πρόθεση και η αγάπη για την Κεφαλονιά από κάθε εν ενεργεία ή υποψήφιο Πολιτικό.
Αυτό όμως που θεωρείται λογικά κορυφαία προϋπόθεση είναι το επίπεδο «ικανότητας» αυτών, που αποφασίζουν για την τύχη του Νησιού μας.
Στο σημείο αυτό «κρίνεται» και η αξία της επιλογής.
Ένα τρανταχτό σχετικά πρόσφατο παράδειγμα αποτελούν 2 κορυφαίες Επενδύσεις , που επηρεάζουν την οικονομική ζωή του τόπου.
Η μία επένδυση αφορά τη «Μαρίνα» στο Δράπανο και η άλλη το «Λιμενοβραχίονα» στη Ναυτική Σχολή.
Ας δούμε επιγραμματικά την αποτελεσματικότητα των δύο κορυφαίων έργων, που θεωρούμε ότι είναι από την ίδια κατηγορία έργων, αφού αφορούν το «Θαλάσσιο Τουρισμό».
Η «Μαρίνα» λοιπόν, ο χρόνος απέδειξε, ότι όχι μόνο δεν μπόρεσε να αξιοποιηθεί ως πολύτιμο έργο για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού, αλλά αντιθέτως αποτελεί ένα θλιβερό μνημείο «ατυχούς επένδυσης», που θα θυμίζει σε όλους τους κατοίκους και επισκέπτες τη μεγάλη σημασία της «λάθους επιλογής», όχι του έργου αλλά της χωροταξίας του.
Ο «Λιμενοβραχίονας» αντιθέτως αποτέλεσε «μνημείο έμπνευσης», αφού όχι μόνο πρωταγωνίστησε στην ανάπτυξη του Τουρισμού Κρουαζιέρας, αλλά άρχισε την απόδοση του πριν καλά – καλά παραδοθεί σε λειτουργία.
Η Κρουαζιέρα στην Κεφαλονιά προσέθεσε τα τελευταία 3 χρόνια 350.000 επισκέπτες .
Συγκεκριμένα : 2011 : 56 Προσεγγίσεις – 87.171 Επιβάτες
2012 :105 Προσεγγίσεις – 130.552 Επιβάτες
2013 : 115 Προσεγγίσεις – 140.739 Επιβάτες
Το έργο του Λιμενοβραχίονα υπογράφουν ο τότε Νομάρχης, Πλοίαρχος κ.Διονύσης Λευκαδίτης και ο τότε Βουλευτής και σημερινός Δήμαρχος κ.Αλέξανδρος Παρίσης.
Αυτή λοιπόν η έμπρακτα αποδεικνυόμενη «ικανότητα» αποτελεί την καρδιά της πολιτικής πρότασης, που λέγεται «Ισχυρή Κεφαλονιά».
Εμείς που την υπηρετούμε βάλαμε τις ισχυρές βάσεις του Θαλάσσιου Τουρισμού.
Η ανάπτυξη της Κρουαζιέρας – δική σας Απόφαση.
Ευάγγελος Κεκάτος
Α/Δήμαρχος Λειβαθούς (Πολιτισμού – Τουρισμού)