Ρεκόρ επισκεψιμότητας
5,3 εκ. επισκέπτες στο Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος
Life
27/02/2019 | 13:11

Η σταθερή αύξηση της επισκεψιμότητας του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) συνεχίστηκε και το 2018. Σε δύο μόλις χρόνια λειτουργίας, το ΚΠΙΣΝ έχει καταγραφεί ως βασικός προορισμός ψυχαγωγίας, μάθησης και άθλησης και κορυφαίος προορισμός πολιτισμού της Αθήνας, ενώ ταυτόχρονα το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος αποτελεί πλέον βασικό μητροπολιτικό πάρκο της πρωτεύουσας. Συγκεκριμένα, το 2018 το ΚΠΙΣΝ δέχτηκε 5.300.000 επισκέψεις, σημειώνοντας αύξηση επισκεψιμότητας 76% σε σχέση με το 2017. Η αύξηση αυτή παρατηρείται και σε κάθε μήνα του έτους χωριστά, σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2017 και σε περιπτώσεις ξεπερνά το 400%.

Ο Νίκος Μανωλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ, δήλωσε σχετικά:  «Το κοινό επιβραβεύει τη δημιουργία ενός μοναδικού έργου πολιτισμού και περιβαλλοντικής ευαισθησίας. Οι κάτοικοι της Αττικής ιδιαίτερα, έρχονται και ξανάρχονται στο ΚΠΙΣΝ, επιδοκιμάζοντας τον τρόπο λειτουργίας του έργου. Η λειτουργία του ΚΠΙΣΝ υλοποιείται με όραμα και γνώση, με έμφαση στο οργανωμένο περιβάλλον, στην εξυπηρέτηση του κοινού, την ασφάλεια, την καθαριότητα και τη διατήρηση του έργου στο ψηλότερο δυνατό επίπεδο. Επίσης, πραγματοποιείται μέσα από την προσφορά χιλιάδων εκδηλώσεων και δράσεων, στη μεγάλη πλειονότητά τους χωρίς χρέωση.

Hτόσο υψηλή επισκεψιμότητα δημιουργεί φυσικά και συνθήκες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, και υπογραμμίζει την ανάγκη για την κατασκευή σταθμού του Μετρό.

Οφείλουμε βαθιά ευγνωμοσύνη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Διοικητικό του Συμβούλιο και τα στελέχη του, και ιδιαίτερα στον Πρόεδρό του, Ανδρέα Δρακόπουλο, για την πολλαπλή, έμπρακτη στήριξη και ενθάρρυνση που παρέχει στο ΚΠΙΣΝ. Θερμές ευχαριστίες επίσης οφείλουμε στο εποπτεύον Υπουργείο Οικονομικών για τον υποδειγματικό πραγματικά τρόπο με τον οποίο ασκεί τον εποπτικό του ρόλο και την βοήθεια που προσφέρει στο ΚΠΙΣΝ. Και φυσικά, ευχαριστούμε όλους τους επισκέπτες μας που αγκάλιασαν με τόση θέρμη το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από την πρώτη ημέρα και ήδη το θεωρούν δικό τους.»

Η εντυπωσιακή αύξηση της επισκεψιμότητας οφείλεται σε μία σειρά από στρατηγικές κινήσεις μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται:

–      Η επιλογή του ΚΠΙΣΝ να αποτελέσει ένα νέο μοντέλο δημόσιου χώρου, ανοιχτού, ελεύθερου, χωρίς εμπόδια πρόσβασης οποιουδήποτε τύπου, όπου όλοι αισθάνονται ευπρόσδεκτοι.

–      Η καθιέρωση του ΚΠΙΣΝ μέσα από στοχευμένες ενέργειες ως ενός τόπου γιορτής όπου οι Αθηναίοι γιορτάζουν σημαντικές ημερομηνίες και περιόδους. Ενδεικτικά, τον Δεκέμβριο του 2018, ο «Χριστουγεννιάτικος Κόσμος του ΚΠΙΣΝ» δέχθηκε πάνω από 700.000 επισκέψεις. Σε αυτό συνέβαλαν ουσιαστικά οι φωτεινές εγκαταστάσεις που εγκατέστησε το ΚΠΙΣΝ στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος αλλά και το παγοδρόμιο πάνω στο Κανάλι.

–      Η σύμπραξη και συνεργασία με θεσμικούς φορείς του τουρισμού και η ανάδειξη του ΚΠΙΣΝ ως τοπόσημου της σύγχρονης Αθήνας. Αυτό αποτελεί μία προσπάθεια που έχει ήδη ξεκινήσει και πρόκειται να εντατικοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.

–      Η περαιτέρω ενίσχυση του καλλιτεχνικού, εκπαιδευτικού και αθλητικού προγραμματισμού του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στην πλειονότητά του δωρεάν, χάρη στην αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καθώς και ο πρώτος πλήρης χρόνος λειτουργίας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ.

–      Η σταθερά υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών (ασφάλεια, καθαριότητα, εξυπηρέτηση) παρά τη σημαντική αύξηση των επισκεπτών.

Το τελευταίο αυτό σημείο επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα μίας μεγάλης διπλής έρευνας, ενήλικων επισκεπτών και ενήλικου γενικού πληθυσμού της Αττικής, με τη συμμετοχή περισσότερων από 3.000 ερωτώμενων, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2018.

Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, το 93% των κατοίκων της Αττικής και το 99% των επισκεπτών έχουν θετική άποψη για το ΚΠΙΣΝ, ενώ το 91% του γενικού κοινού (κάτοικοι Αττικής) πιστεύει πως το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος αποτελεί έναν ανοιχτό, προσβάσιμο χώρο, ο οποίος αναβάθμισε την ποιότητα ζωής της περιοχής αλλά και το πολιτιστικό επίπεδο της πόλης, άλλαξε την εικόνα της Αθήνας και προσέφερε μία ανάσα πρασίνου. Σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το 87% των επισκεπτών θεωρεί ότι το ΚΠΙΣΝ διαθέτει το σωστό επίπεδο ασφάλειας, το 99% έχει θετική άποψη για το επίπεδο καθαριότητας και το 90% έχει θετική άποψη για το επίπεδο της εξυπηρέτησης.

H έρευνα κατέδειξε επίσης ότι ένας στους δύο ενήλικους κατοίκους της Αττικής έχει ήδη επισκεφτεί το ΚΠΙΣΝ, ενώ κατά μέσο όρο ο κάθε επισκέπτης έρχεται 5 φορές. Αυτή η επαναληψιμότητα των επισκέψεων καταδεικνύει την εξοικείωση του κοινού με έναν δημόσιο χώρο πολιτισμού και υψηλής αισθητικής, κάτι που εξαρχής αποτελούσε στόχο τόσο του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος όσο και της Ελληνικής Πολιτείας.

Για να επιτευχθεί αυτό, αναπτύχθηκε ένας πολύπλευρος προγραμματισμός με πολιτιστικές, εκπαιδευτικές, περιβαλλοντικές, αθλητικές και ψυχαγωγικές δράσεις για όλες τις ηλικίες. Το 2018, όπως και το 2017, διοργανώθηκαν περισσότερες από 3.000 τέτοιες δράσεις από το ΚΠΙΣΝ, χάρη στη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στα παιδιά, μέσα από την ανάπτυξη ειδικά σχεδιασμένων  περιπάτων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων για σχολικές τάξεις αλλά και μεμονωμένα παιδιά με ή χωρίς αναπηρία,  στις οικογένειες, αλλά και στις ηλικίες άνω των 60 με τον σχεδιασμό δράσεων που έχουν σαν στόχο την βελτίωση του επιπέδου ευεξίας τους αλλά και την καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων.

Πηγή: thetoc.gr

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ