Οποιαδήποτε τροποποίηση στο τίμημα του σχεδίου σύμβασης που θέτει κάποιους όρους για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια – που όπως υποστηρίζει ο αναπληρωτής υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης, επιβαρύνουν το ελληνικό δημόσιο και πρέπει να φύγουν-, συνεπάγεται ότι η κοινοπραξία Fraport AG-Slentel Ltd δεν θέλει να προχωρήσει η σύμβαση, αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Νωρίτερα, το ΤΑΙΠΕΔ ανέφερε σε ανακοίνωσή του ότι βρίσκεται σε διαρκή επαφή με την Κοινοπραξία Fraport – Slentel για τον διαγωνισμό των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
Σύμφωνα με το Ταμείο, η Κοινοπραξία επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για την ολοκλήρωση της συμφωνίας, με την ανανέωση των εγγυητικών επιστολών συνολικού ύψους 30.000.000 ευρώ τον Απρίλιο του 2015.
«Η πρόσφατη απόφαση του ΚΥΣΟΙΠ ανοίγει το δρόμο για τη συγκεκριμενοποίηση των διαδικασιών που θα οδηγήσουν σύντομα στην υπογραφή των συμβάσεων παραχώρησης» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
Σημειώνεται ότι με τη δημοσίευση της απόφασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οριστικοποιήθηκε η συμφωνία για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία της γερμανικής Fraport με την Slentel.
Μαξίμου: Συνολική η επαναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας για τα αεροδρόμια εφόσον η Fraport εγείρει θέμα
«Εάν τεθεί θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης από την αντισυμβαλλόμενη εταιρεία η επαναδιαπραγμάτευση για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων δεν θα περιορίζεται στα ζητήματα που θα τεθούν από την εταιρεία, αλλά θα είναι συνολική».
Τα παραπάνω διευκρίνιζαν κυβερνητικές πηγές, υπενθυμίζοντας ότι «η ολοκλήρωση της παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων, χωρίς μεταβολή των όρων που είχαν συμφωνηθεί από τη προηγούμενη κυβέρνηση, αποτελούσε -για ευνόητους λόγους- ρητό όρο της συμφωνίας που προέκυψε από τη Σύνοδο της 12ης Ιουλίου.
Η κυβέρνηση, ανέφεραν οι ίδιοι κύκλοι, τήρησε απολύτως τα συμφωνηθέντα και χθες, 18 Αυγούστου, δημοσιεύτηκε το σχετικό ΦΕΚ με αριθμό 240.Β/2015.