Ασφυχτικά γεμάτη από ξενοδόχους και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εστίασης ήταν η αίθουσα του ξενοδοχείου «Tourist» στην εκδήλωση για την παρουσίαση του ελληνικού πρωινού του νησιού μας
Το ελληνικό πρωινό είναι το πιο δυνατό brand στη χώρα μας
e Gastronomie
27/11/2016 | 17:20

Ασφυχτικά γεμάτη από ξενοδόχους και επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εστίασης ήταν η αίθουσα του ξενοδοχείου «Tourist» στο Αργοστόλι στην εκδήλωση που οργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο και η Ενωση Ξενοδόχων Κεφαλληνίας/Ιθάκης σε συνεργασία με τη Λέσχη Γαστρονομίας Κεφαλονιάς για την παρουσίαση του ελληνικού πρωινού του νησιού μας.
Ομιλητής ήταν ο Γιώργος Πίττας, μέλος του Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, εμπνευστής και επικεφαλής του «ελληνικού πρωινού» που έχει καθιερώσει ως branding το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο και διαχειριστής της ιστοσελίδας greekgastronomyguide.gr μαζί με τη γνωστή από τις τηλεοπτικές της εκπομπές στην ΕΡΤ, Μπήλιω Τσουκαλά. Ο κ. Πίττας, ο οποίος πλαισιωνόταν από τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων, Γεράσιμο Τιμοθέατο και τον Πρόεδρο της Λέσχης Γαστρονομίας, Ανδρέα Παντελειό αντέκρουσε με επιχειρήματα τους ισχυρισμούς που επικαλούνται πολλοί στη χώρα μας για την έλλειψη προϊόντων ή το υψηλό κόστος που απαιτείται για να τα προσθέσουν στο μενού τους λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μια σαλάτα ρόκα-παρμεζάνα τη βρίσκεις, πλέον και στο τελευταίο ταβερνάκι της χώρας μας. Το κομμάτι ότι δεν έχουμε τίποτα πρέπει να τελειώσει».

«Πρέπει να επενδύσουμε στην ποιότητα»


Και συνέχισε: «Υπάρχει ακόμα η έννοια του ελλείμματος της πολιτιστικής αυτοπεποίθησης. Αυτό που προσφέρεις πρέπει να το δεις μέσα από τα μάτια του ξένου. Πρέπει να παλέψουμε στο κομμάτι της αυτοπεποίθησης ότι ο ξένος θέλει κάτι το ιδιαίτερο. Το θέμα του κόστους εν συγκρίσει με ένα θετικό σχόλιο στο trip advisor, ότι αυτό που γεύτηκε θα του μείνει αξέχαστο, έχει απίστευτη αξία. Πρέπει να χτίσουμε και να επενδύσουμε πάνω στην ποιότητα. Αυτή διασφαλίζεται από το μεράκι του κάθε επιχειρηματία. Υπάρχει μια μάχη για το πως θα επιβιώσουμε. Ή θα γίνουμε φθηνότεροι ή θα γίνουμε μεγαλύτεροι και καλύτεροι, επενδύοντας στην ποιότητα. Στη μάχη του κόστους αποκλείεται να πετύχουμε. Εκεί που μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά είναι να βελτιώσουμε την ποιότητα μας και να αποφανθούμε σε ανθρώπους που θα την εκτιμήσουν». Και κατέληξε, λέγοντας ότι «το ελληνικό πρωινό είναι το πιο δυνατό brand στη χώρα μας, έχοντας ξοδευτεί ελάχιστα χρήματα. Η διαδικασία είναι σχετικά εύκολη αφού δεσμεύεται ο καθένας με αυτά που έχει. Τριάντα έξι περιοχές το έχουν αποδεχθεί μέχρι τώρα και σε λίγο καιρό θα μπούμε και σε ένα πρόγραμμα πιστοποίησης γιατί πρέπει να προφυλαχθούμε. Η συνεισφορά του ελληνικού πρωινού βάζει «δυναμίτες» ότι πρέπει να προσέξετε την κουζίνα σαν τα μάτια σας. Θεωρούμε ότι το «κύκλωμα» φύση, περιβάλλον, καλλιέργεια, πρωτογενής τομέας, τουρισμός, οικονομία είναι μια αλυσίδα που θα πρέπει να τη στηρίξουμε.  Και είμαι χαρούμενος που έστω και καθυστερημένα αλλά δυναμικά η Κεφαλονιά μπαίνει σ’ αυτή τη λογική».

«Μικρά κρυμμένα πετράδια»

Εκ μέρους της Λέσχης Γαστρονομίας, μίλησε ο Ανδρέας Παντελειός λέγοντας ότι «τον τελευταίο καιρό βρήκαμε μικρά κρυμμένα πετράδια. Βρήκαμε φαγητά που μας άφησαν οι κατακτητές ή συνταγές που έφτιαχναν οι γιαγιάδες μας. Ετσι, βρήκαμε ότι το κεφαλλονίτικο πρωινό περιλάμβανε για παράδειγμα την πολέντα. Γενικότερα, βρήκαμε πάρα πολλά φαγητά που θα μπορούσαν να ταιριάξουν στο κεφαλλονίτικο πρωινό και να αφήσουν ικανοποιημένους τους ουρανίσκους μας». Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, όλοι οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν έναν πλούσιο μπουφέ με όλα αυτά τα «άγνωστα» εδέσματα του νησιού μας, που θα πρέπει να κερδίσουν να περιλαμβάνονται στο κεφαλλονίτικο πρωινό. Αναφερόμαστε σε ξεχωριστά αρτοποιήματα, τυροκομικά προϊόντα, μέλι, γλυκά και πολλά άλλα που εντυπωσίασαν τους πάντες τόσο οπτικά όσο και γευστικά! Εκ μέρους των τοπικών αρχών, χαιρέτισαν την εκδήλωση ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Σπύρος Γαλιατσάτος και ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Βαγγέλης Κεκάτος.

prwino-1 prwino-3 prwino-4 prwino-5 prwino-6 prwino-7 prwino-8 prwino-9 prwino-10 prwino-11 prwino-12 prwino-13 prwino-14 prwino-15 prwino-16 prwino-17 prwino-18 prwino-19 prwino-20 prwino-21 prwino-22 prwino-23 prwino-24 prwino-25 prwino-26 prwino-27 prwino-28 prwino-29 prwino-30 prwino-31 prwino-32 prwino-33 prwino-34 prwino-35 prwino-36 prwino-37 prwino-38 prwino-39 prwino-40 prwino-41 prwino-42 prwino-43 prwino-44 prwino-45

Πηγή: efimeridakefalonia.gr

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer