Στην πρόταση του Προέδρου του ΠΣΙΝ για την αναβολή λήψης απόφασης για την εξαιρετικής σημασίας θεσμό της επιλογής του προσώπου του Συμπαραστάτη της Περιφέρειας
Τι ψήφισε η “Επτανησιακή Αναγέννηση” στο Περιφερειακό Συμβούλιο
Πολιτική
07/02/2015 | 17:01

Στην πρόταση του Προέδρου του ΠΣΙΝ για την αναβολή λήψης απόφασης για την εξαιρετικής σημασίας θεσμό της επιλογής του προσώπου του Συμπαραστάτη της Περιφέρειας, υποστηρίξαμε τα εξής:

Ορθά απαιτείται από το νόμο  αυξημένη απαρτία των 3/5 για να είναι πράγματι Συμπαραστάτης του Πολίτη και του Επιχειρηματία και όχι παρακολούθημα της εξουσίας του Περιφερειάρχη. Ο σκοπός του νομοθέτη είναι να έχει συμπαραστάτη ο πολίτης και ο επιχειρηματίας και να ελέγχεται  η πανίσχυρη εξουσία.

Για 5 μήνες, και ενώ είχε αναγραφεί θέμα ημερήσιας διάταξης τον Οκτώβρη 2014 και απεσύρθη , δεν έγινε καμμία προσπάθεια διαβούλευσης από τον Περιφερειάρχη, ώστε να επιλεγεί πρόσωπο προσοντούχο και ευρύτερης αποδοχής. Η μη επιλογή συμφέρει την κυβέρνηση της ΠΙΝ (όπως έγινε και με τη διοίκηση Σπύρου) καθόσον ο Συμπαραστάτης είναι ελεγκτής υπέρ του πολίτη και σε βάρος της εξουσίας.

Δεν συμφωνήσαμε με την αναβολή της συζήτησης του θέματος.

2.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΡΩΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. Γαλιατσάτο γιατί δεν εκτέλεσε, δηλ. ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ  την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου να ασκήσει Προσφυγή-Αίτηση Ακύρωσης κατά της πράξης της κυβέρνησης Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ παραχώρησης-χαρίσματος των Αεροδρομίων της Κέρκυρας, Ακτίου-Λευκάδας, Κεφαλλονιάς και Ζακύνθου:

Ο κ. Θόδωρος Γαλιατσάτος στη γραμμή Σπύρου Σπύρου με  μη έξυπνες ειρωνίες και αοριστολογίες δεν απάντησε τίποτα  στην ουσία. Για όποιον  πιστεύσει τη κυβερνητική πλειοψηφία της Περιφέρειας  είπε ότι τον συμβούλευσε  να μη κάνει προσφυγή κάποια άφαντη  Πανελλήνια Επιτροπή κατά της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων. Με ανέξοδες φούσκες από πανώ δεν ανατρέπονται νόμοι και κυβερνητικές αποφάσεις. Ο πραγματικός πόλεμος για τα συμφέροντα του λαού είναι εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις: Δηλ. στη Βουλή και στα Δικαστήρια για την αντισυνταγματικότητά τους.

Τη τιμή της Κέρκυρας την έσωσαν πρωτίστως ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ με τον Γιάννη Βραδή που είχε τη πρωτοβουλία, το ΤΕΕ Κέρκυρας και ο Δήμος Κερκυραίων. Για τα αεροδρόμια Ακτίου-Λευκάδας, Κεφαλλονιάς και Ζακύνθου δεν θίχτηκε ούτε με προσφυγή η χαριστική σύμβαση.

Και για να παύσουν να περιπαίζουν το λαό: Νομικά η σύμβαση χαρίσματος των ζωτικών συμφερόντων αεροδρομίων μας προχωράει κανονικά, διότι και το ΤΑΙΠΕΔ και ο νόμος συνεχίζουν να υπάρχουν.

Όπως συνεχίζει να υπάρχει και η εγκληματική ποινική ρήτρα για πληρωμή από τους Έλληνες φορολογούμενους προς στους Γερμανούς πενήντα εκατομμυρίων (50.000.000) ευρώ εάν μέχρι τέλη Φλεβάρη δεν τους παραδοθούν τα κλειδιά των αεροδρομίων μας, του μέλλοντός μας.

Για το θέμα αυτό που είναι πάρα πολύ σοβαρό και υποκρύπτει παρασκήνιο, θα επανέλθουμε.

Γιώργος Καλούδης

Επικεφαλής “Επτανησιακής Αναγέννησης”

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ