Ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Κωσταντίνος Κακουράτος δηλώνει ότι η εταιρία ερευνά προσεχτικά την καταγγελία επιβατών.
Τι απαντά το ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς στις καταγγελίες επιβατών
Κοινωνία
08/09/2016 | 08:46
Η Διοίκηση του ΚΤΕΛ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ Α.Ε. σχετικά με επώνυμη καταγγελία επιβατών λεωφορείου της εταιρίας μας που εκτελούσε δρομολόγιο Κεφαλονιά – Αθήνα μέσω Κυλλήνης στις 31.8.2016 και η οποία (καταγγελία) «φιλοξενείται» σε ειδησεογραφικούς ιστοτόπους της Κεφαλονιάς ενημερώνει και διαβεβαιώνει το επιβατικό κοινό αλλά και όλους τους συμπολίτες μας, που στηρίζουν την εταιρία μας όλα αυτά τα χρόνια, ότι χωρίς καμία καθυστέρηση ήδη ερευνάμε την ως άνω καταγγελία προκειμένου εφόσον αποδειχθεί η βασιμότητα της να επιβληθούν οι προβλεπόμενες στη νομοθεσία πειθαρχικές κυρώσεις στο φερόμενο ως υπαίτιο οδηγό – ιδιοκτήτη – μέτοχο της εταιρίας.
Επίσης ως Διοίκηση και ανεξάρτητα από τη βασιμότητα ή μη της ως άνω καταγγελίας διαβεβαιώνουμε το επιβατικό κοινό ότι καθημερινά μοχθούμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση του, η οποία αποτελεί τη μοναδική προτεραιότητα μας και συνάμα για άρρηκτα συνδεόμενη με το σκοπό μας αυτό εξάλειψη
μεμονωμένων φαινόμενων που ηθελημένα επιδιώκουν να ακυρώσουν την ως άνω προσπάθεια μας.

Ο Πρόεδρος

της ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας Α.Ε.

Κακουράτος Κωνσταντίνος

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ