Αλώβητος βγαίνει ο... τουρισμός από την έντονη σεισμική δραστηριότητα και τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει στις κρατήσεις των προσεχών μηνών
Ρίχτερ… διασήμων στηρίζουν την Κεφαλονιά
Τουρισμός
02/02/2014 | 20:23

Αλώβητος βγαίνει ο… τουρισμός από την έντονη σεισμική δραστηριότητα που ξεκίνησε την περασμένη Κυριακή στην Κεφαλονιά καθώς οι φθορές στα ξενοδοχειακά συγκροτήματα και τα ενοικιαζόμενα είναι ελάχιστες και τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει στις κρατήσεις των προσεχών μηνών, οι οποίες συνεχώς ενισχύονται…

Η Κεφαλονιά την τελευταία δεκαετία και πλέον άρχισε να αποτελεί έναν πολύ σημαντικό τουριστικό προορισμό και σήμερα έχει φθάσει να διαθέτει περισσότερες από 27.000 κλίνες.

Από το καλοκαίρι του 2001 με το που προβλήθηκε η ταινία «το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» με την Πενέλοπε Κρουζ και τον Νίκολας Κέιτζ το νησί του Ιονίου βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των επιλογών του διεθνούς τζετ σετ καθώς και των χολιγουντιανών σταρ αλλά και πολλών αθλητών.

Ο συνδυασμός των γαλαζοπράσινων νερών του Ιονίου με την αυθεντικότητα των κατοίκων αλλά και τις μοναδικές τοπικές γεύσεις αιχμαλωτίζουν τους επισκέπτες που δεν περιορίζονται σε μία και μοναδική επίσκεψη αλλά ανανεώνουν το ραντεβού τους με το νησί σε τακτά διαστήματα.

Πόσοι γνωστοί ηθοποιοί αλλά και άνθρωποι της μόδας δεν εθεάθησαν για πολλές χρονιές στην Κεφαλονιά…

«Ολες οι ταινίες που έχουν γυριστεί στη χώρα μας αποτελούν μία διαχρονική προβολή της Ελλάδας. Ετσι και το «μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» έβαλε την Κεφαλονιά στον παγκόσμιο χάρτη γιατί προβλήθηκε παγκοσμίως προβάλλοντας τη μαγεία του τόπου και την περηφάνια των κατοίκων…

Τα οφέλη, βέβαια, από τη συγκεκριμένη ταινία ήταν πολλαπλά και θα τα απολαμβάνουμε εις το διηνεκές. Από τις αρχές του 2001, παρ’ όλο που ήδη είχε αρχίσει να παρατηρείται μία τουριστική άνθηση, και μέχρι και το 2008 σημειώθηκε μία κατακόρυφη αύξηση της τάξεως του 40-50% στις αφίξεις τσάρτερ. Μια πολύ μικρή καθίζηση είχαμε το 2009 αλλά από την επόμενη χρονιά συνεχίστηκε η ανοδική πορεία την οποία είχαμε συνηθίσει. Ενδεικτικά τη σεζόν 2011-2012 και ενώ η Ελλάδα έχανε ένα 4% της τουριστικής της κίνησης η Κεφαλονιά σημείωνε μια αύξηση που έφθανε το 13% και το 2013 άγγιξε το 17,4%», λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς – Ιθάκης, Σπύρος Γαλιατσάτος.

Μπορεί εκτός από το «μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» να μην έχει γυριστεί μέχρι σήμερα άλλη ταινία στο νησί αλλά την Κεφαλονιά λόγω της φυσικής της ομορφιάς την επιλέγουν πολλοί καλλιτέχνες για να γυρίσουν τα video clip τους καθώς και βρετανικά κανάλια, όπως το channel 4, που προωθούν το real estate της περιοχής με αποτέλεσμα το νησί να έχει κατακλυστεί από Βρετανούς, οι οποίοι έχουν αγοράσει σπίτια.

«Η βόρειος Κεφαλονιά δεν επλήγη από τον σεισμό του 1953, εφόσον όπως μας εξήγησαν οι επιστήμονες υπάρχει μία ζώνη που λειτουργεί προστατευτικά, και διατηρεί όλη την κεφαλλονίτικη αρχιτεκτονική», συμπληρώνει ο κ. Γαλιατσάτος.

Αυτός ίσως να είναι και ο λόγος που πολλοί επώνυμοι επιλέγουν το Φισκάρδο και τις γύρω από αυτό περιοχές για τις διακοπές τους…

«Οταν ανοίξαμε το μαγαζί, το ρεύμα ήρθε έξι μήνες μετά. Ζούσαμε απίστευτες καταστάσεις. Μαγειρεύαμε στις ξυλόσομπες. Η τουριστική ανάπτυξη ξεκίνησε από τότε που τα γκρουπ από οργανωμένα κότερα έβαλαν στον προορισμό τους το λιμάνι στο Φισκάρδο και όταν το αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς έγινε διεθνές», θυμάται η διάσημη ανά τον κόσμο μαγείρισσα Τασία Δενδρινού και συνεχίζει: «Οι δημοσιογράφοι ασχολήθηκαν πολύ μαζί μας, όταν μας επισκέφτηκαν ο Τομ Χανκς και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, που τους έφεραν οι επιχειρηματίες».

Η χολιγουντιανών προδιαγραφών κοσμοσυρροή στο νησί παρουσιάζει ανοδική πορεία και σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται στα… σκαριά μία προσπάθεια σε συνεργασία με το BBC για μια ταινία με θέμα το αγγλικό υποβρύχιο Περσεύς που βυθίστηκε στα ανοιχτά της Κεφαλονιάς ανήμερα του Αγίου Νικολάου το 1941…

fiskardo

Πηγή: ethnos.gr

 

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer