Δυστυχώς, άνθρωποι οι οποίοι ως εκ της θέσεώς τους θα έπρεπε να πρωταγωνιστούν στην ανάπτυξη της χώρας μας και να ενθαρρύνουν επενδύσεις και προσέλκυση κεφαλαίων, πρωταγωνιστούν στην κατρακύλα της χώρας μας και σε ό,τι αυτή συνεπάγεται: οικονομικό μαρασμό, μιζέρια, ανεργία και τριτοκοσμικές καταστάσεις. Αναφέρομαι φυσικά στην απόφαση της Περιφέρειας των Ιονίων Νήσων για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος που αποβλέπει στη διατήρηση των τεσσάρων περιφερειακών αεροδρομίων των Ιονίων νήσων στη σημερινή τραγική τους κατάσταση, την οποία μάλιστα επιδιώκει να χειροτερεύσει με τη συμμετοχή, λέει, της αυτοδιοίκησης στη διοίκησή τους!!!
Αφού η Περιφέρεια λοιπόν δεν αντιλαμβάνεται από μόνη της ποιο είναι το συμφέρον της χώρας και των πολιτών – θα ήταν έκπληξη αν το αντιλαμβανόταν – οφείλει, όταν ζητάει τη γνώμη των πολιτών, να είναι έντιμη και να δίνει στους πολίτες και τις δύο εναλλακτικές προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι και όχι μόνο τη δική της, η οποία έτσι κι αλλιώς είναι μία θλιβερή πρόταση. Οι δύο λοιπόν προτάσεις μεταξύ των οποίων οφείλουν να επιλέξουν οι πολίτες, είναι οι ακόλουθες:
Α. Η πρόταση της Περιφέρειας
«Η προωθούμενη ιδιωτικοποίηση των δεκατεσσάρων περιφερειακών αεροδρομίων, τέσσερα από τα οποία ενδιαφέρουν άμεσα την περιφέρεια Ιονίων Νήσων, και η παράδοσή τους σε ημικρατική εταιρεία γερμανικών συμφερόντων θεωρείται επιζήμια για την οικονομία της χώρας και της περιοχής και καταχρηστική για το γενικότερο δημόσιο συμφέρον. Επιζητούμε την εφαρμογή νέου μοντέλου για τη διαχείριση των αεροδρομίων με δημόσιο χαρακτήρα και τη συμμετοχή της αυτοδιοίκησης και των τοπικών παραγωγικών φορέων. Όποιος συμφωνεί με το παραπάνω κείμενο ψηφίζει ΝΑΙ. Όποιος διαφωνεί με το παραπάνω κείμενο ψηφίζει ΟΧΙ»
Εν ολίγοις, προτείνει τα περιφερειακά αεροδρόμια να παραμείνουν όχι μόνο κρατικά, αλλά να συμμετέχουν στη διοίκησή τους και οι δήμοι (!) ώστε να βολεύονται οι κομματικοί, περιφερειακοί και δημοτικοί αφισοκολλητές και φυσικά να παραμείνουν τα αεροδρόμια στα σημερινά τους χάλια.
Β. Η εναλλακτική πρόταση
«Για την παραχώρηση και των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας για σαράντα χρόνια, η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport – Slentel Ltd, προσφέρει στο ελληνικό δημόσιο τα ακόλουθα: Eφάπαξ τίμημα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατομμύρια ευρώ, 25% από τα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων έσοδα και 1,2 δισεκατομμύρια τέλη υπέρ ΥΠΑ, για την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε να κάνει 330 εκατομμύρια επενδύσεις στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες».
Αυτή είναι η δεύτερη πρόταση για την οποία η Περιφέρεια δεν λέει ούτε λέξη!
Αυτές λοιπόν είναι οι δύο προτάσεις, και όχι μόνο αυτή της Περιφέρειας που είναι η επιτομή της γραφικότητας και της θλιβερής ιδεοληψίας, η οποία δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί ότι η εν λόγω ιδιωτικοποίηση στέλνει ένα πολύ δυνατό μήνυμα στις διεθνείς αγορές ότι επιτέλους κάτι αλλάζει σε αυτή τη χώρα. Δυστυχώς κάποιοι που είναι εγκλωβισμένοι στη μιζέρια τους θέλουν να εγκλωβίσουν και όλους εμάς.
Σημείωση
Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του εν λόγω θλιβερού δημοψηφίσματος, τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν ήδη κατοχυρωθεί στην Fraport-Slentel Ltd.