Στη κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου President έγινε ημερίδα της ΝΟΔΕ Ψυχικού-Φιλοθέης με θέμα «Ο ρόλος της επικοινωνίας στην πολιτική». Εκτός από τον Παύλο που μίλησε πρώτος, μίλησαν επίσης ο Αναπληρωτής τύπου και επικοινωνίας της ΝΔ Κωνσταντίνος Κυρανάκης και η Δημοσιογράφος Μαριάννα Πυργιώτη.
Ο Παύλος κυριολεκτικά ξεσήκωσε όλους τους παριστάμενους γιατί μίλησε συγχρόνως ως επικοινωνιολόγος αλλά και ως πολιτικός. Στην πρώτη γραμμή διακρίναμε τον κύριο Μανώλη Κεφαλογιάννη που ήλθε όπως είπε μία ημέρα νωρίτερα από τις Βρυξέλες για να ακούσει το Παύλο, τον κύριο Σταυρό Δήμα, τον γιό του Χρήστο Δήμα βουλευτή Κορινθίας, τον Κώστα Γκιουλέκα Βουλευτή Θεσσαλονίκης και πρώην Υπουργό, τον κύριο Θανάση Δαβάκη βουλευτή Σπάρτης, τον Θεόδωρο Κασσίμη πρώην υπουργό, τον ανεξάρτητο βουλευτή Χάρη Θεοχάρη, την Βουλευτή Άννα Καραμανλή και πληθώρα άλλων πολιτικών φίλων του Παύλου. Είναι δεδομένο ότι αν την ίδια ώρα δεν μιλούσε σε άλλη εκδήλωση ο κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης θα ήταν παρόντες η πλειοψηφία των στελεχών της ΝΔ. Πολλοί Κεφαλονίτες έδωσαν το παρών, όπως ο κύριος Γεράσιμος Στρίντζης, ο κύριος Τζανάτος Βαγγέλης, ο καθηγητής Γεράσιμος Μεταξάς, ο κύριος Ματσούκης Βαγγέλης και πολλοί άλλοι.
Όπως είπαμε όλη η ομιλία τους Παύλου ήταν εντυπωσιακή, αλλά το μέρος της ομιλίας που συγκίνησε και σήκωσε θύελλα ενθουσιασμού ήταν στο κλείσιμο της όπου είπε: «HΝΔ πρέπει από κόμμα των επόμενων εκλογών να γίνει κόμμα των επόμενων γενεών!»Τα θέματα που κάλυψε ήταν τα ακόλουθα: Πολιτική επικοινωνία, Πολιτική Καμπάνια, τα Βήματα της Πολιτικής Επικοινωνίας, Επικοινωνιακή Πλατφόρμα, ο Κεντρικός Επικοινωνιακός άξονας, Χαρακτηριστικά ενός καλού μηνύματος.
Εμείς εδώ θα αναφερθούμε μόνο στην αρχή και στο κλείσιμο της ομιλίας του Παύλου.
H πολιτική ως προϊόν
Ένα «προϊόν» διαφορετικό από τα άλλα. Αν π.χ αγοράσω ένα αυτοκίνητο της BMW καθόλου δεν με επηρεάζει αν κάποιος άλλος αγοράσει ένα αυτοκίνητο της FIAT και γενικά αν αγοράσω ένα προϊόν δεν επηρεάζομαι από τις προτιμήσεις και τις επιλογές των άλλων πολιτών. Έχω επίσης την δυνατότητα να αλλάξω το προϊόν που αγόρασα ακόμη και την επόμενη ημέρα και να αγοράσω κάποιο άλλο. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με την πολιτική. Αν επιλέξω όμως ένα κόμμα και το μετανιώσω θα το υποστώ για τέσσερα χρόνια θέλω δεν θέλω. Και το χειρότερο? Ακόμη και αν δεν επέλεξα το πλειοψηφούν κόμμα θα μου το επιβάλει η πλειοψηφία.
Σε ποιους πρέπει να στοχεύουμε
- Αυτούς που εγκατέλειψαν το κόμμα μας
- Μετακινούμενους
- Στους μη συμμετέχοντες
- Στους αναποφάσιστους
- Νέους ψηφοφόρους
- Λευκή ψήφος
- Τέλος στους ψηφοφόρους άλλων κομμάτων
Το Brand ΝΔ
H ΝΔ πρέπει να αποκτήσει, ζωή, ψυχή, ζωντάνια. Η ΝΔ είναι ιδεολογία αξιών, αρχών και το μόνο κόμμα που εκπροσωπεί την αστική τάξη. Οι αρχηγοί της μπορεί να αλλάζουν, η στρατηγική της μπορεί να αλλάζει αλλά οι αρχές της δεν αλλάζουν ποτέ. Και αυτές τις αρχές πρέπει να προβάλουμε!