Τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου και Θαυματουργού Σπυρίδωνος, Πολυαρχιερατικός Εσπερινός, μετά αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κεφαλληνίας κ. Δημητρίου
Κεφαλληνίας Δημήτριος: ”Οι Άγιοι αποτελούν τα ζωντανά παραδείγματα της κατά Χριστόν ζωής μας”
Εκκλησία
06/11/2016 | 17:11

Τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου 5 Νοεμβρίου 2016 στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου και Θαυματουργού Σπυρίδωνος, Πολυαρχιερατικός Εσπερινός, μετά αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κεφαλληνίας κ. Δημητρίου και συγχοροστατούντων των Μητροπολιτών Καστορίας κ. Σεραφείμ και του επιχώριου Μητροπολίτου Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων νήσων κ. Νεκταρίου, αλλά και ο γέροντας Νικόδημος από τη Μονή Αγίου Παύλου Αγίου Όρους, επί τη αναμνήσει της σωτηρίας της Κέρκυρας, από την πανώλη το έτος 1673, με τη θαυματουργική επέμβαση του Αγίου Σπυρίδωνος.

Στον εσπερινό ακόμη παρέστη ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, συνοδευόμενος από τον πρώην βουλευτή Κέρκυρας κ. Στέφανο Γκίκα.

Ο κ. Νεκτάριος αφού καλωσόρισε τους δύο Μητροπολίτες στο νησί, επεσήμανε ότι ο λαός της Κέρκυρας είναι ευγνώμων προς τον Προστάτη του, Άγιο Σπυρίδωνα, για το πλήθος των ευεργεσιών του. Οι θαυματουργικές επεμβάσεις του Αγίου, αναγνωρίστηκαν κατά το παρελθόν τόσο από αλλοδόξους (Λατίνους), όσο και από αλλοθρήσκους (Αγαρηνούς 1716). Δυστυχώς σήμερα επιχειρείται μέσω του προερχόμενου εκ δυσμών ορθολογισμού και της αθεϊας, η αμφισβήτηση τόσο των θαυμάτων, όσο και της εν γένει πίστεως στον Ιησού Χριστό. Εις πείσμα όμως των ανωτέρω αντιθέων ενεργειών, ο λαός μας αντιλαμβάνεται πλέον ότι μόνο η πίστη στον Τριαδικό Θεό και στους Αγίους Του, τον σώζει, τόνισε κλείνοντας ο Μητροπολίτης Κερκύρας.

Ακολούθως ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κεφαλληνίας κ. Δημήτριος, αναφερόμενος στον Άγιο Σπυρίδωνα, υπογράμμισε ότι οι Άγιοι της Πίστεώς μας αποτελούν τα ζωντανά παραδείγματα της κατά Χριστόν ζωής μας, αποτελούν τους οδοδείκτες μας. Οι Άγιοι στον επίγειο βίο τους, με την πνευματική τους άσκηση, μετέτρεψαν το δικό τους θέλημα- το γνωμικό- όχι μόνο στο κατά φύσιν, αλλά και στο υπέρ φύσιν θέλημα. Κοντολογίς έκαναν πράξη στη δικη τους ζωή, αυτό που ζητάμε από το Θεό Πατέρα στην Κυριακή προσευχή, “Γενηθήτω το θέλημά Σου”.

Οι πρωτόπλαστοι στον παράδεισο είχαν το φυσικό θέλημα, το οποίο και συμφωνούσε με εκείνο του Δημιουργού τους. Άμα τη παρακοή τους όμως, το θέλημα αυτό αμαυρώθηκε και μετατράπηκε σε γνωμικό, εωσφορικό. Ο Υιός όμως σαρκώνεται και ως νέος Αδάμ τηρεί το θέλημα του Ουρανίου Πατρός, αποκαθιστώντας έτσι την προπτωτική σχέση Τριαδικού Θεού και ανθρώπου. Το κατά φύσιν θέλημα,με την πνευματική άσκηση οδηγεί στο υπέρ φύσιν, στη ζώη δηλαδή των Αγίων όπου μορφώνεται ο Χριστός στην καρδιά του ανθρώπου και έτσι γίνεται κατοικητήριο του Παναγίου Πνεύματος.

Κλείνοντας ο κ. Δημήτριος ευχήθηκε στους πιστούς να έχουν ως οδηγό της κατά Χριστόν ζωής τους τον Άγιο Σπυρίδωνα, όπου με το επί 17 αιώνες αύθαρτο Σκήνωμά του, μας φανερώνει τη ζωή της Αναστάσεως και της αιωνιότητος.

dhmhtrios-1 dhmhtrios-2 dhmhtrios-3 dhmhtrios-4 dhmhtrios-5 dhmhtrios-6 dhmhtrios-7 dhmhtrios-8 dhmhtrios-9

Πηγή: romfea.gr

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ