Η δημοσιοποίηση του γεγονότος έχει σαν σκοπό την αποφυγή τέτοιων ανεπίτρεπτων περιστατικών που υποβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών.
Καταγγελία επιβατών στο ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας
Δημοφιλή
05/09/2016 | 21:41

Αγαπητοί κύριοι της Διοίκησης του ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς οφείλουμε για το κοινό καλό να σας αναφέρουμε τα παρακάτω γεγονότα:
Απίστευτα όσα ζήσαμε την Τετάρτη 31 Αυγούστου οι επιβαίνοντες του λεωφορείου με πινακίδα ΚΕΒ 6990, που εκτελούσε το δρομολόγιο Κεφαλονιά – Πάτρα – Αθήνα μέσω Πόρου και ώρα 13:05, με τον οδηγό – ιδιοκτήτη του λεωφορείου. Ξεκινώντας, να αναφέρουμε την παντελή έλλειψη καθαριότητας του οχήματος όταν με την πρώτη ματιά αντικρίσαμε το παμπρίζ γεμάτο με σακούλες σκουπιδιών, χαρτιά, μπουκάλια και άλλες ακαθαρσίες. Μπαίνοντας, δημιουργήθηκε ένταση όταν μία υπερήλικη κυρία, με περιορισμένη κινητικότητα, συνοδευόμενη από το γιο της (επίσης μεσήλικο άντρα), προσπαθούσε να ανέβει τις σκάλες του λεωφορείου. Ο οδηγός αντί να βοηθήσει φώναζε να κάνει γρήγορα με αποκορύφωμα τη στιγμή που έσπρωξε με δύναμη και φωνές δύο φορές το γιο της, υποδεικνύοντας του που να κάτσει -καθώς οι προβλεπόμενες από το εισιτήριο θέσεις τους ήταν πιασμένες από άλλους επιβάτες. Ο γιος της κυρίας δεν αντέδρασε στη βίαιη συμπεριφορά του οδηγού και το συμβάν τελείωσε με μία επιβάτιδα να τον επιπλήττει για την ανάρμοστη συμπεριφορά του.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού το κλιματιστικό έβγαζε απλά αέρα χωρίς ουσιαστικά να δουλεύει και όταν ζητήθηκε στον οδηγό να το ανοίξει, καθότι, η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική λόγω της ζέστης του γεμάτου οχήματος καθώς και της έλλειψης καθαριότητας, μας αντιμετώπισε με χλευασμό λέγοντας ότι ζητούμε πολυτέλειες, ύστερα από τις πολλές παρακλήσεις μας τελικά το έπραξε. Στο όχημα ήταν επιβιβασμένοι επίσης η γυναίκα και τα παιδιά του οδηγού, όταν κάποια στιγμή με τρόμο είδαμε το ένα από αυτά να παίζει μαζί του, έχοντας κρεμαστεί από το λαιμό του και όλα αυτά ενώ ήμασταν εν κινήσει στην Εθνική! Επιτέλους, φθάσαμε στην Κόρινθο για την απαιτούμενη στάση και έγινε το εξής ευτράπελο, όταν μπήκαμε για αναχώρηση το λεωφορείο δεν λειτουργούσε, ο οδηγός είχε κλείσει τις πόρτες με αποτέλεσμα η ατμόσφαιρα να μην είναι βιώσιμη. Ζητήσαμε από τον οδηγό να ανοίξει την πόρτα να κατέβουμε και να πάρουμε αέρα και αφού μας εξύβρισε, λέγοντας συγκεκριμένα σε επιβάτιδα που ζητούσε επιμόνως να ανοίξει η πόρτα ότι απαγορεύεται να είναι στο λεωφορείο ενώ είχε το νόμιμο εισιτήριο της και της υποδείκνυε με έντονο ύφος να βγει από αυτό.
Αξιοσημείωτη ήταν και η απρεπής συμπεριφορά της συζύγου του που μας έβριζε συνεχώς , καθώς και το φαινόμενο να ευρίσκονται μπροστά τα ανήλικα παιδιά του. Στη συνέχεια διαπληκτίστηκε με ιδιοκτήτη αυτοκινήτου- ιδιοκτήτη και του μαγαζιού που κάναμε στάση- όπου απαιτούσε να του δώσει την μπαταρία του αυτοκινήτου του , για να βάλει μπροστά το όχημά του με τραγικό σημείο όταν πήγε αυθαίρετα να βγάλει τη μπαταρία από το ξένο Ι.Χ (!!) και αφού αυτό δεν έγινε πήρε την οικογένεια του και πήγε σε διπλανό κατάστημα να φάνε χωρίς να ενδιαφερθεί για το επιβατικό κοινό. Στις δικές μας ερωτήσεις για το τι μέλλει γενέσθαι μας απαντούσε απαξιωτικά και με βρισιές. Επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με το ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς στην Αθήνα και ενημερωθήκαμε ότι έρχεται άλλο λεωφορείο να συνεχίσει το δρομολόγιο το οποίο πράγματι δεν άργησε και έτσι περαιώθηκε η Οδύσσεια μας . Η γεύση από το ταξίδι πικρή, ερωτούμε και ελπίζουμε να λάβουμε απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματά μας: 1) Υπάρχει κανονισμός για την συμπεριφορά των οδηγών και τι αναφέρει; 2) Οφείλει ο οδηγός να τηρεί τους κανόνες της ατομικής υγιεινής και αντίστοιχα να συντηρεί καθαρό το όχημά του κάτι που δεν συνέβαινε στο συγκεκριμένο, καθώς και να γίνεται προληπτικός έλεγχος της καλής μηχανικής λειτουργίας του, αφού εκ των υστέρων, αντιληφθήκαμε ότι το πρόβλημα της η λειτουργίας του κλιματιστικού που επέφερε τελικά την ακινητοποίηση του οχήματος, ήταν σε γνώση του οδηγού; 3)Ποιες οι ευθύνες του ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς για το λεωφορείο που πραγματοποίησε διαδρομή 5 ωρών με ελαττωματική μηχανή; Κάθε πότε γίνονται οι έλεγχοι στις μηχανές και στην υγιεινή των οχημάτων; 4) Το τίμημα του εισιτήριου που καταβάλαμε δεν ήταν άξιο για την ασφαλή και ευπρεπή μεταφορά μας ; Όλα τα ανωτέρω χρίζουν απαντήσεως αν όχι μιας συγγνώμης τόσο εκ μέρους σας όσο και εκ μέρους του καταγγελλόμενου. Η δε δημοσιοποίηση του γεγονότος έχει σαν σκοπό την αποφυγή τέτοιων ανεπίτρεπτων περιστατικών που υποβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών που πιστεύουμε ότι εξυπηρετείτε . Η απομόνωση και εκμηδένιση τέτοιων περιστατικών θα έχει πολλαπλά οφέλη για όλους μας. Πιστεύουμε στην κατανόηση σας και περιμένουμε τις απαντήσεις στα παραπάνω απλά ερωτήματά μας καθώς και τη συμμόρφωση του εν λόγω οδηγού. .
ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΕΣ
Τσιμάρα Ισαβέλλα, Χλόη Τζανετάτου, Βαβάσης Γεράσιμος, Γιαννάκη Αναστασία, Θεοπούλου Γιαννούλα, Μαρκαντώνη Μαρίνα, Σανδάλη Γεωργία, Κατερίνα Μπάλιου.

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ