Κύριε Περιφερειάρχη,
Στη συνεδρίαση ΤΗΣ 20Ης ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2014 ΤΟΥ ΠΣΙΝ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ βάλαμε θέμα συζήτησης και ζητήσαμε να εγγραφεί ως κατεπείγον προ ημερήσιας διάταξης να προσφύγει η Π.Ι.Ν. στο Σ.τ.Ε. κατά της απόφασης της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου, μέσω του κυβερνητικού μηχανισμού του ΤΑΙΠΕΔ, να χαρίσει σε ημέτερους τα κερδοφόρα αεροδρόμια της Επτανήσου. Το θέμα αυτό το είχαμε ξαναβάλαμε προ 2 εβδομάδων, στις 6-12-2014 στη συνεδρίαση της Κέρκυρας, ζητώντας να σταλούν από τον Περιφερειάρχη κ.Γαλιατσάτο σε όλες τις Παρατάξεις οι αποφάσεις και τα πρακτικά. Τίποτα δεν έγινε στις 2 εβδομάδες που παρήλθαν, τίποτα δεν έγινε μέχρι σήμερα.
Θέσαμε επίσης ότι τρέχει η προθεσμία προσφυγής η οποία οσονούπω εξαντλείται.
Τονίσαμε ότι ο πολιτικός αγώνας είναι και νομικός ο δε νομικός αγώνας είναι και πολιτικός και σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει νομιμοποίηση με την άτακτη υποχώρηση.
Η πρότασή μας συγκέντρωσε 2 ψήφους και η πρόταση του Περιφερειάρχη κ.Γαλιατσάτου ότι το θέμα καλύπτεται από προηγούμενη απόφαση, συγκέντρωσε τη πλειοψηφία.
Ξανατονίσαμε ότι θα χαθεί η προθεσμία λόγω της λήθης της εξουσίας.»
Ο Δικηγορικός Σύλλογος της Κέρκυρας σε συνεργασία με τον Δήμο Κέρκυρας και το παράρτημα Κέρκυρας του Τ.Ε.Ε. κατέθεσε την 23.1.2015 στο Συμβούλιο της Επικρατείας αίτηση ακύρωσης κατά του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. με αίτημα την ακύρωση:1.Της υπ. αρ. 195/27.10.2011 απόφασης της Διυπουργικής Επιτροπής αναδιαρθρώσεων και αποκρατικοποιήσεων των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Πολιτισμού και Τουρισμού (Φ.Ε.Κ. Β 2501/04.11.2011) με την οποία παραχωρήθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. το δικαίωμα παραχώρησης σε τρίτους μέσω συμβάσεων παραχώρησης των δικαιωμάτων που αφορούν στην διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση και εκμετάλλευση, όλων των κρατικών αεροδρομίων και ιδιαίτερα του αεροδρομίου Κέρκυρας, των οποίων η οργάνωση, λειτουργία και διοίκηση, ανήκει στην Υ.Π.Α. συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων, διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης επί των κινητών και ακινήτων που σχετίζονται με την λειτουργία τους, καθώς και των χώρων εμπορικής ή άλλης χρήσης που βρίσκονται μέσα ή κοντά στα κρατικά αεροδρόμια.2.Της υπό χρονολογία 01.04.2013 πρόσκλησης για την υποβολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος της ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. για την παροχή υπηρεσιών σε σχέση με την λειτουργία και συντήρηση των περιφερειακών αεροδρομίων του Ελληνικού Δημοσίου και ιδιαίτερα του περιφερειακού Αεροδρομίου Κέρκυρας.3.Της υπό χρονολογία 25.11.2014 πράξης κατακύρωσης διαγωνισμού της ΤΑΙΠΕΔ Α.Ε. (του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ και του συμβουλίου εμπειρογνωμόνων) με την οποία ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής η FRAPORT AG – SLENTEL LTD για την παραχώρηση σε αυτήν αεροδρομίων της χώρας μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και το Αεροδρόμιο Κέρκυρας.4.Κάθε άλλης συναφούς πράξεως παρελθούσης παρούσης, ή μελλούσης σχετικής με την παραχώρηση ή μίσθωση ή πώληση του Αεροδρομίου της Κέρκυρας.»
Στη Κρήτη η Περιφέρεια Κρήτης κινητοποίησε τους φορείς
Και άσκησαν προσφυγή κατά της πράξης παραχώρησης.
Από τη συζήτηση που προκαλέσαμε και τις …απαντήσεις σας ήταν εμφανές ότι δεν θέλατε να ασκηθεί προσφυγή και αρκούσασταν στα προεκλογικά και ανέξοδα πυροτεχνήματα με περικύκλωση με πανώ και ανέξοδα λόγια, αλλά εκεί που όλα κρίνονται και είναι η πραγματική σύγκρουση, ο πραγματικός πόλεμος: η νομική αμφισβήτηση και νομική ανατροπή.
Εδώ εκκωφαντικά απουσιάσατε και
η προθεσμία προσφυγής παρήλθε στις 25 Γενάρη 2015, χωρίς να ασκήσετε προσφυγή.
Ευτυχώς που έδρασαν και έσωσαν τη τιμή της Κέρκυρας ο Δικηγορικός Σύλλογος Κέρκυρας, το ΤΕΕ Κέρκυρας και ο Δήμος Κερκυραίων, με τη πρωτοβουλία και το βάρος και την νομική εργασία κυρίως του Γιάννη Βραδή.
Με βάση τα παραπάνω,
Ερωτάσθε:
Γιατί δεν εφαρμόσατε, παρά τις δύο εν συμβουλίω προειδοποιήσεις μας, την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων και τις προεκλογικές δεσμεύσεις σας να προσφύγει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο Σ.τ.Ε. κατά της χαριστικής πράξης της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου και των κομμάτων Ν.Δ.-«ΠΑΣΟΚ» να χαριστούν (στην ουσία) και μάλιστα για 40 χρόνια τα κερδοφόρα-χρυσαφένια Αεροδρόμια της Επτανήσου και να χάσουν οι Επτανήσιοι τον έλεγχο επ΄αυτών;