Ξεκίνησε η ανάρτηση ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΏΝ Δήμων και γενικά τουριστικών προορισμών στο νέο τμήμα της ιστοσελίδας της Κεντρικής ΄Ενωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε), που είναι αφιερωμένο στον Τουρισμό, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.kedke.gr/tourism. Η πρώτη καλή πρακτική προέρχεται από το Δήμο Χερσονήσου (Ηρακλείου) Κρήτης και αφορά στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας «Be Our Crete Reporter. Explore Hersonissos Municipality» στα 2 μεγάλα τουριστικά portals Zoover & Trivago. Οι συμμετέχοντες στο σχετικό διαγωνισμό τουρίστες ουσιαστικά κλήθηκαν να προβάλουν την περιοχή , και μάλιστα όχι μόνο το γνωστό παραθαλάσσιο τμήμα της αλλά και την σχετικά άγνωστη ενδοχώρα της, μέσα από τα δικά τους μάτια :με φωτογραφίες και videos, που οι ίδιοι τράβηξαν.
Οι πολλές και ενδιαφέρουσας λεπτομέρειες της καμπάνιας αυτής καθώς και σχετικές φωτογραφίες και videos στο http://www.kedke.gr/tourism/?
Μέσω της ιστοσελίδας αυτής, οι Δήμοι μπορούν να έχουν άμεση πρόσβαση σε ειδήσεις για τον Τουρισμό, σε απαντήσεις σε τυχόν ερωτήματα, αλλά και στις πηγές στατιστικών στοιχείων και μελετών, που ενδέχεται να τους βοηθήσουν στο έργο τους.
Οσοι Δήμοι το επιθυμούν, μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας, να αναδεικνύουν συγκεκριμένες καλές πρακτικές, που έχουν εφαρμόσει ή εφαρμόζουν, αναφορικά με την ανάπτυξη, διαχείριση και προβολή του Τουρισμού σε Τοπικό Επίπεδο.
Θα συγκροτηθεί έτσι μία «τράπεζα καλών πρακτικών», από την οποία θα μπορεί να αντλήσει κανείς πληροφορίες και εμπειρία για ανάλογες δράσεις στο μέλλον.
Να σημειωθεί, ότι μέχρι σήμερα δεν υφίσταται στη χώρα μας καταγραφή καλών πρακτικών στον Τουριστικό Τομέα.