ΕΙΔΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.
ΚΑΘΗΣΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩΣΤΗ.
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΦΥΓΑ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ”ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ” ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΠΟΥ ΘΑ’ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ-ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΘΑΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΕΙ Η ΑΙΘΟΥΣΑ:
:ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ (ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΜΕΝΗ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ) ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ 32 ΑΤΟΜΑ, ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ!
Η NASA MΕΛΕΤΑΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!
ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΑΙΞΠΗΡ ”ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ”
Ή ΑΛΛΟΙΩΣ: ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ (ΠΟΙΑ ΕΣΟΔΑ, ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ;;;) ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ Η ΟΥΣΙΑ.
ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΘΗΚΕ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ:
”ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ”
ΗΤΑΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΤΟΥ 2012 ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΑΝ.
ΟΥΤΕ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ, ΟΥΤΕ ΛΟΓΙΑ, ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑ. ΜΟΝΟ ΟΥΣΙΑ.
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΗΡΕ ΕΙΔΗΣΗ. ΑΘΟΡΥΒΑ.
(ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΑΠΛΩΣ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ! ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.)
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΑΤΑΤΩΝ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΧΕΙ Η (1)
ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΕΧΩ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥ (ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ) ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑΣ ΑΠ’ΑΥΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ: ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ (ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ) ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ…
ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΓΚΟ…
ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΨΥΧΕΣ ΟΜΩΣ ΦΩΚΑ
ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΣΑΞΑ ΜΟΝΟ…
ΕΓΙΝΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥΣ!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΤΟΣ