Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν σήμερα ο Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος και ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Σπύρος Γαλιατσάτος, με αντικείμενο τα αποτελέσματα από την Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου.
Θόδωρος: “Η προσπάθεια της ΠΙΝ στον τουρισμό φέρνει αποτελέσματα”
Τουρισμός
10/11/2015 | 01:23

Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν σήμερα ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος και ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Σπύρος Γαλιατσάτος, με αντικείμενο τα αποτελέσματα από την Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου (World Travel Market) και την προσπάθεια τουριστικής προβολής που καταβάλλει η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

Εισηγητικά ο Περιφερειάρχης Θ. Γαλιατσάτος τόνισε ότι η προσπάθεια της ΠΙΝ για προβολή των Ιόνιων Νησιών φέρνει αποτελέσματα, υπογράμμισε ότι ευθύνη της Περιφέρειας είναι η προβολή όλων των νησιών του Ιονίου ως σύνολο και αυτό επιχειρεί και πρόσθεσε ότι: «Αν κάποιος θέλει εξειδικευμένη ή πιο στοχευμένη προβολή, θεσμικός παράγοντας ή τουριστικός φορέας, μπορεί να το πράξει. Εμείς δεν αποκλείσαμε από κανέναν το δικαίωμα να το κάνει ούτε και τη συνεργασία μας. Και φυσικά, όλοι κρινόμαστε, και εμείς είμαστε ανοικτοί στην κριτική, αλλά δεν δεχόμαστε να κρίνονται όσοι εργάζονται και παράγουν έργο και να μένουν στο απυρόβλητο όσοι δεν δρουν. Εμείς θέσαμε το πλαίσιο της συνεργασίας και της προβολής, μέσα από συζητήσεις που είχαμε με όλους τους θεσμικούς φορείς και αποφάσεις που λάβαμε στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Ξεκαθαρίζουμε για ακόμη μια φορά ότι είμαστε στη διάθεση όλων, αλλά να γνωρίζουν ότι είμαστε εδώ για όλα τα νησιά του Ιονίου, συνολικά και ισότιμα».

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Σπ. Γαλιατσάτος έκανε λόγο για εντυπωσιακή παρουσία των Ιονίων Νήσων στην WTM και δήλωσε ενθουσιασμένος για τα αποτελέσματα που έως τώρα συνοψίζονται σε υπερδιψήφιο μέγεθος κρατήσεων από την βρετανική αγορά για τα Ιόνια Νησιά.
Ο κ. αντιπεριφερειάρχης εξήγησε ότι η WTM είναι κυρίως έκθεση που αφορά επαγγελματίες του τουρισμού και λιγότερο το κοινό και αναφέρθηκε διεξοδικά στις επαφές και συζητήσεις με δημοσιογράφους μεγάλων τηλεοπτικών δικτύων και εντύπων καθώς και bloggers. «Σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Noisis διοργανώσαμε προγραμματισμένες δράσεις για τα ΜΜΕ, όπου είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την καμπάνια προβολής της Περιφέρειας. Στη συνέχεια ακολούθησε γαστρονομικό event, το οποίο επιμελήθηκε ο Θεόδωρος Κυριακού, chef και ιδιοκτήτης του London’s The Greek Larder restaurant, κατά την διάρκεια του οποίου 30 δημοσιογράφοι και bloggers δοκίμασαν παραδοσιακές τοπικές σπεσιαλιτέ, συνοδευόμενες με επιλεγμένους οίνους της περιοχής».
Ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος μαζί με το Δήμαρχο Κέρκυρας Κ. Νικολούζο έδωσαν συνέντευξη στο Mega Cosmos TV, το οποίο μεταδίδει το πρόγραμμα του σε Η.Π.Α, Καναδά και Αυστραλία με χιλιάδες τηλεθεατές, όπου μεταξύ άλλων ο κ. Νικολούζος ανακοίνωσε την υποψηφιότητα της Κέρκυρας ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2021. Παράλληλα, δηλώσεις πραγματοποίησαν και οι κ.κ. Γιώργος Λύχνος, εκπρόσωπος Δήμου Παξών, Πάνος Κονιδάρης, εκπρόσωπος Δήμου Μεγανησίου, Γεράσιμος Τιμοθεάτος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης, Αντώνης Μαγδαληνός, ξενοδόχος Ζακύνθου και Γιάννης Φιλιπποπολίτης, τουριστικός πράκτορας από τη Ζάκυνθο.

Φωτογραφίες από τις επαφές στην WTM με δημοσιογράφους και το περίπτερο των Ιονίων Νήσων

Φωτογραφίες από τις επαφές στην WTM με δημοσιογράφους και το περίπτερο των Ιονίων Νήσων

«Η Περιφέρεια των Ιονίων Νήσων κατάφερε να αναδειχθεί σε μια δυναμική συμμετοχή της φετινής World Travel Market. Η καμπάνια μας κέντρισε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων και bloggers και είμαστε σίγουροι ότι η παρουσία μας στην έκθεση θα συντελέσει θετικά στο στόχο που δεν είναι άλλος από την προβολή των Ιονίων Νήσων και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος της ιδιαίτερα σημαντικής αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας» δήλωσε σχετικά ο αντιπεριφερειάρχης Σπ. Γαλιατσάτος υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι «διαθέσαμε σε όλους άπλετα, όσα είχαμε στα χέρια μας. Κι επιπλέον ετοιμάζουμε δυναμική διαφήμιση στο CNN για στήριξη του τομέα της κρουαζιέρας (κυρίως από τις ΗΠΑ, την Γερμανία και την Κίνα) και την επιλεκτική ηλεκτρονική προβολή μέσω της Google. Επίσης επειδή το γαστρονομικό event που κάναμε κρίθηκε πολύ επιτυχημένο, εξετάζουμε τη διοργάνωση και άλλων τέτοιων γεγονότων προσέλκυσης τουριστών. Και τέλος, ήρθαμε σε συμφωνία με την Thomas Cook να επεκτείνει την τουριστική σαιζόν κατά μία εβδομάδα κι έτσι η εν λόγω εταιρεία εγγυημένα θα φέρει τον Οκτώβριο του 2016 στην Κέρκυρα, επιπλέον 2.000 τουρίστες από τον Οκτώβριο του 2015».
Ο κ. Γαλιατσάτος, κλείνοντας τη συνέντευξη τύπου, ευχαρίστησε εκ μέρους της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων τους φορείς και τους επιχειρηματίες που με την παρουσία τους βοήθησαν και στήριξαν το περίπτερο των Ιονίων Νήσων και την προβολή στην βρετανική τουριστική αγορά.
Σημειώνεται ότι ανάμεσα στα βρετανικά ΜΜΕ στα οποία θα γίνουν αφιερώματα για τα Ιόνια Νησιά είναι: Pro Traveller Magazine/ Globetrotter TV channel, National Geographic Traveller, Family Traveller, Frockmeimfamous, Lonely Planet, Captivate Digital Media – Borders of Adventure κ.α.

wtm 2015 a

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ