Μια κεφαλλονίτικη εταιρία σπονσοράρει το κορυφαίο τουριστικό προϊόν της χώρας μας.
Η Life Think κλέβει την παράσταση στο Gay Pavilion της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού στο Βερολίνο
Τουρισμός
08/03/2015 | 09:49

Για πρώτη φορά η Μύκονος, έχει δυναμική παρουσία με δικό της περίπτερο, οργανωμένο από την εταιρεία LifeThink και αναδεικνύει την ιδιαιτερότητα και τη μοναδικότητά της……..

Στην Έκθεση Τουρισμού ITB αυτή την χρονιά συμμετέχουν 180 χώρες και περισσότεροι από 10.000 εκθέτες. Συνολικά οι επισκέπτες αναμένεται να ξεπεράσουν τις 180.000 και οι buyers τους 600 γεγονός που δείχνει τη σημαντικότητα της συμμετοχής της Μυκόνου στην έκθεση.

Για πρώτη φορά το νησί μας, έχει δυναμική παρουσία με δικό του περίπτερο, οργανωμένο από την εταιρεία LifeThink και αναδεικνύει την ιδιαιτερότητα και τη μοναδικότητά του.

Η Αφροδίτη Δελλαπόρτα σε συνέντευξη στο Al Jazeera

Η Αφροδίτη Δελλαπόρτα σε συνέντευξη στο Al Jazeera

Το περίπτερο της Μυκόνου στελεχώνουν επιχειρήσεις της Μυκόνου οι οποίες προωθούν δυναμικά και αποτελεσματικά το τουριστικό προιόν του νησιού και βοηθούν την περαιτέρω ενδυνάμωσή του.

Περισσότερες πληροφορίες για την συμμετοχή της Μυκόνου στην ITB 2015 μπορείτε να δείτε στο website http://itb-mykonos.gr το οποίο δημιούργησε η LifeThink αποκλειστικά για την προβολή, προώθηση και metworking των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο περίπτερο.

 Ο John του Mykonos Accommodation με την Αφροδίτη Δελλαπόρτα της LifeThink

Ο John του Mykonos Accommodation με την Αφροδίτη Δελλαπόρτα της LifeThink

Πηγή: Mykonos Ticker

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ