Η Έκθεση Τουρισμού ITB 2015 ξεπέρασε σε συμμετοχή κάθε προηγούμενο αφού συμμετείχαν 180 χώρες και περισσότεροι από 10.000 εκθέτες.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου επιλέγει LifeThink για την προώθηση της
Τουρισμός
08/03/2015 | 19:00

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συμμετείχε στην Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού ITB 2015 στο Βερολίνο, με δικό της περίπτερο, εντυπωσιακή παρουσία, συνδυάζοντας τεχνολογία, design και σύγχρονες μεθόδους προβολής .
Η Έκθεση Τουρισμού ITB 2015 ξεπέρασε σε συμμετοχή κάθε προηγούμενο αφού συμμετείχαν 180 χώρες και περισσότεροι από 10.000 εκθέτες. Συνολικά οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 180.000 και οι buyers τους 600, γεγονός που δείχνει τη σημαντικότητα της έκθεσης στο Διεθνές Τουριστικό στερέωμα και επαληθεύει την σωστή στρατηγική τοποθέτηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.Η Γερμανική αγορά ειναι πολυ σημαντική για τα νησια μας και η ITB ειναι η σημαντικοτερη εκθεςη στην οποια η παρουσία μας πρεπει να ειναι άψογη, δηλώνει η Αντιπεριφεριαρχης τουρισμου Μαριετα Παπαβασιλειου. verolino_ekthesi
Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, έκανε συναντήσεις εργασίας με CNN, Travel Channel, WTM και άλλα διεθνή μέσα ενημέρωσης και παράλληλα έδωσε συνέντευξη στο Al Jazeera News για την ανατροπή του όποιου αρνητικού κλίματος στην Γερμανική αγορά.
Οι εκπρόσωποι των νησιών Νοτίου Αιγαίου είχαν τη δυνατότητα να προβάλλουν και να προωθήσουν τους προορισμούς τους στο 100τ.μ. περίπτερο της Περιφέρειας και έγιναν σημαντικές επαφές με travel bloggers, ταξιδιωτικούς πράκτορες και εταιρείες Τουρισμού. verolino_ekthesi (2)
Το περίπτερο της Περιφέρειας που για πρώτη φορά χρησιμοποίησε τεχνολογίες αιχμής έκλεψε την παράσταση. Εδωςε την δυνατότητα στους επισκέπτες “πετώντας” εικονικά (virtual flight) πάνω από ολα τα νησια του Νοτιου Αιγαίου να παρουν μια γεύση από τις ομορφιές τους. verolino_ekthesi (3)
Τέλος ο υπεύθυνος συντονισμού του γραφείου Τουρισμού Περιφερείας Δημήτρης Πασχαλίδης, σε συνεργασία με την ομάδα επικοινωνίας και οργάνωσης της Περιφέρειας, LifeThink, πραγματοποίησε κομβικές συναντήσεις και συνεργασίες για την περαιτέρω προώθηση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου.

Σημείωση: Εάν η Μύκονος, Σαντορίνη, Ρόδος και άλλοι προορισμοί επιλέγουν την Κεφαλλονίτικη εταιρεία LifeThink για την προβολή και προώθησή τους, μήπως αυτό πρέπει να μας προβληματίσει στην Κεφαλονιά και να έχει πιο ενεργό ρόλο
η συγκεκριμένη εταιρεία στον Τουρισμό της Κεφαλονιάς, για να ξεφύγουμε από την μίζερη και εσωστρεφή πορεία που έχουμε αυτή την στιγμή; verolino_ekthesi (5) verolino_ekthesi (6) verolino_ekthesi (7)

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ