Πληθαίνουν οι φήμες και οι ενδείξεις ότι η Fast Ferries προτίθεται να αγοράσει από τη Strintzis Lines το Ε/Γ - Ο/Γ Επτάνησος το οποίο προβλέπεται να αντικαταστήσει στη Ραφήνα (για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο) το Αικατερίνη Π.
ΕΠΕΙΓΟΝ: Αλλάζει χέρια το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ;
Δημοφιλή
03/02/2015 | 23:16

Πληθαίνουν οι φήμες και οι ενδείξεις ότι η Fast Ferries προτίθεται να αγοράσει από τη Strintzis Lines το Ε/Γ – Ο/Γ Επτάνησος το οποίο προβλέπεται να αντικαταστήσει στη Ραφήνα (για Άνδρο, Τήνο, Μύκονο) το Αικατερίνη Π. Από την ερχόμενη Άνοιξη – Καλοκαίρι η Ραφήνα προβλέπεται να φιλοξενεί 5 συμβατικά ακτοπλοϊκά και τουλάχιστον 2 ταχύπλοα catamaran. Ο Πειραιάς θα κρατήσει τη σύνδεση με τη Σύρο με 4 εβδομαδιαία δρομολόγια (για Σύρο, Τηνο, Μύκονο) ενώ τρεις φορές την εβδομάδα η Σύρος θα προστεθεί στη γραμμή της Πάρο-Ναξίας. Η Τήνος θα εξυπηρετείτε κατά κύριο λόγο απο τη Ραφήνα.
Το Επτάνησος ήταν μήλο της έριδος μεταξύ Fast Ferries, Golden Star Ferries & Hellenic Seaways. Πρόκειται για ιαπωνικής ναυπήγησης πλοίο του 1989, 4.713 κόρων και ταχύτητας 19,5 κόμβων ή υπηρεσιακής 18 κόμβων. Μήκος 115 μέτρα, πλάτος 20,6 & βύθισμα 4,96 μέτρα. Η υπεροχή του σε σχέση με το Αικατερίνη Π έγκειται στην χωρητικότητα: 1.218 επιβάτες, 265 ΙΧ ή 37 ΙΧ και 125 φορτηγά. Το Αικατερίνη έχει μεταφορική ικανότητα περίπου 1.100 επιβατών & 240 ΙΧ ή 70 ΙΧ και 40 φορτηγά, είναι δε πλάτους 18 μέτρων έναντι των 20,6 του Επτάνησος. Έχει μεγαλύτερο βύθισμα από το Αικατερίνη Π (+ 0,50 μέτρα) και καλύτερο ταξίδεμα. Διπλέλικο και διπλό τιμόνι (χωρίς pitch).
Στις φωτογραφίες του Επτάνησος φαίνεται το ανώτερο κατάστρωμα που προορίζεται για τους επιβάτες και οι υπαίθριες σκεπαστές θέσεις καταστρώματος, φιλοσοφία που ακολουθείται πλέον σε όλα τα ελληνικά φέρρυ και οφείλεται σε έναν από τους τελευταίους γνωστούς πραγματικούς ακτοπλόους τον Γεράσιμος Στρίντζη, όπως είχε μετασκευάστηκε το δεύτερο (ιταλικής ναυπήγησης) Ionian Star των 150 μέτρων μήκους. Θα χρειαστεί «οικονομική» προσπάθεια από την νέα του εταιρία για να συνέλθει (η φωτογραφία μας είναι 27 Ιουνίου 2013 στο Νέο Ικόνιο) και βρίσκεται στην Ελευσίνα από 31 Ιουλίου 2013 μετά τον τελευταίο δεξαμενισμό του. Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες τα «μάγουλα» της πλώρης έχουν αφαιρεθεί για να μην χτυπάει η πλώρη του στα κύματα. eptanhsos

eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ