Απογοητευτικός κρίνεται ο απολογισμός και των φετινών θερινών εκπτώσεων, καθώς ο τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων εμφάνισε πτώση
Εκπτώσεις και Κυριακές δεν γέμισαν τα εμπορικά
Οικονομία
04/09/2016 | 17:49

Απογοητευτικός κρίνεται ο απολογισμός και των φετινών θερινών εκπτώσεων, όπως προκύπτει από την καθιερωμένη περιοδική έρευνα του ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, καθώς ο τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων εμφάνισε πτώση της τάξης του 9,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Και όλα αυτά παρότι το καλοκαίρι του 2015 είχε σημαδευτεί από την επιβολή των capital controls και παρά το γεγονός ότι φέτος οι έμποροι έκαναν μεγαλύτερες εκπτώσεις. Επίσης, μόνο το 3% όσων ανοίγουν τα καταστήματά τους Κυριακές παρατήρησαν σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας.

Αναφορικά με τις εκτιμήσεις 70 εμπορικών συλλόγων για την εξέλιξη του κύκλου εργασιών, σημειώνεται ότι η μεγαλύτερη πτώση (άνω του 40%) καταγράφηκε στην Αρτα, ενώ μειωμένος σε ποσοστό 21%-30% ήταν ο τζίρος των εκπτώσεων στον Βόλο, στο Αγρίνιο, στη Λαμία, τη Φλώρινα, τη Σάμο, στα Γρεβενά και στην Καλλιθέα (στην πρωτεύουσα).

Στα ίδια επίπεδα κινήθηκαν Λάρισα, Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Καλαμαριά, Καβάλα, Αγιος Κωνσταντίνος, Σητεία, Ζάκυνθος, Αργοστόλι, Κιάτο, Νάξος, Χαλκίδα, Αλεξανδρούπολη, Λευκάδα, Πάρος, Τρίπολη, ενώ τη μικρότερη μείωση του τζίρου, έως 10%, παρουσίασαν: Ιστορικό κέντρο Αθήνας, Θεσσαλονίκη, Πειραιάς, Πάτρα, Ηράκλειο, Ιλιον, Γλυφάδα, Μοσχάτο, Μαρούσι, Ρέθυμνο, Γιαννιτσά, Βέροια, Ναύπλιο, Κόρινθος, Μυτιλήνη, Λιβαδειά, Πύργος, Κοζάνη, Ρόδος, Κομοτηνή, Ελασσόνα, Σπάρτη

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι «η φετινή θερινή εκπτωτική περίοδος, σε αντιδιαστολή με τις προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί στις αρχές του καλοκαιριού, δεν κατόρθωσε τελικά να αποτελέσει το σημείο καμπής και ανάκαμψης για το ελληνικό εμπόριο. Η αυξημένη τουριστική κίνηση στη διάρκεια του Ιουλίου και του Αυγούστου, επίσης, δεν κατάφερε να αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα στον κλάδο του Εμπορίου και να τονώσει τον τζίρο στις περιοχές υψηλής επισκεψιμότητας.

Σημειώνεται ότι στην πλειονότητα των επιχειρήσεων (60%) το ποσοστό της έκπτωσης κυμάνθηκε μεταξύ 21% και 40%, όταν την περυσινή περίοδο το αντίστοιχο ποσοστό έκανε το 39%. Παρόλ’ αυτά, πάνω από μία στις δύο επιχειρήσεις (53%) εμφάνισε υποχώρηση του τζίρου της σε σύγκριση με το 2015, ενώ στασιμότητα δήλωσε το 33%.

Πηγή: ethnos.gr

eKefalonia
eKefalonia
eKefalonia
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Anassa Clothing Γυναικεια Ρουχα
Real Estate Kefalonia
Kefalonia Transfer